geen kinderen.. al 2 miskramen gehad

Shari meid! Heel veel sterkte gewenst. Dat sprankje hoop dat je had is nu dus definitief weg. Is nu alles al weg of moet de echte miskraam nog komen?
Heel veel sterkte hoor, en huil maar flink uit bij je mannetje. Jullie hebben elkaar nu hard nodig!!
Knuffel Laura

hoi hoi

ik kan het toch niet laten om hier af en toe te kijken. de miskraam zet nog niet door.. verlies wel kleine beetje (bruin)  bloed.. maar nog niet zoveel dat ik het op moet vangen.. morgen t ziekenhuis bellen als het dan nog niet door heeft gezet. de vorige keer is alles uit zichzelf gegaan. dus maak me nu wel een beetje druk over wat er nu moet gebeuren.
 en nog steeds heb ik een klein beetje  hoop dat er ergens toch nog wat goed zit.. mja zal wel valse hoop zijn...

liefs shari

hoi

ik wil je ten eerste heel veel sterkte wensen met je verlies.

ook ik krijg waarschijnlijk een miskraam en moet morgen komen voor een echo en bloedonderzoek

ik heb wel al een zoontje (na3 jaar in de molen , uiteindelijk met hormonen) en denk dat ik het misschien wel een beetje eens ben met jouw stelling.

wij weten namelijk al dat we idd een kindje 9 maanden kunnen dragen
en kunne ons troosten en prijzen met een gezond kind

ookal doet het nog zo zeer we weten dat het "kan"

ik heb hier ook erg veel verdriet van maar geniet van mijn zoon en weet/hoop dat het toch nog een keer moet lukken .

ik wil je heel veel geluk toewensen voor de toekomst en zal voor je duimen dat je snel een wondertje mag verwachten.

ook kun je vragen of ze misschien kunnen onderzoeken waarom het steeds mis gaat en of ze je anders kunnen helpen bij het "behouden" van een zwangerschap??

groetjes moekje

Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken......

Na 2 miskramen te hebben gehad met 2 maal currutage.
Was ik er ook helemaal klaar mee.... 1ste keer vorige jaar oktober. En de 2de maal januari dit jaar.... Zat er ook echt helemaal doorheen.... Maar zonder het door te hebben bleek ik begin mei toch weer zwanger te zijn.... Heb er gewoon niet veel meer aan gedacht.... De eerste echo kreeg ik met 6 en halve week... En geloofde er niet meer in.... Tot dat we een kloppend hartje zagen.... zover waren we nog nooit geweest we kwamen niet verder dan de 5 weken. Dus opgelucht maar nog steeds niet gerust gesteld. Vorige week dinsdag weer geweest dus 8 weken en 4 dagen en nog steeds een kloppend hartje, maar nog steeds ben ik niet gerust gesteld... Maar diep van binnen weet ik toch bijna zeker dat het deze keer goed gaat komen......

Dus meiden en dames..... hou moed..... en geef niet zomaar op!!!

Hier een partij glitters voor jullie......******************************************

Hoi shari,

Ik heb wel een kindje, maar wil toch even reageren. We zaten samen in het januariforum en ik heb net helaas te horen gekregen dat deze zwangerschap ook in een miskraam gaat eindigen. Dit word voor mij mn tweede miskraam in 4 maanden.
Op de echo was geen hartactie meer te zien en het vruchtje was 9 weken terwijl ik nu 10,5 week had moeten zijn.

Liefs Jen

hoi jen,

wat een verschrikkelijk nieuws zeg. helaas weet ik hoe je je voelt.. tussen mijn miskramen zat ook 4 maanden. inmiddels ben ik er weer redelijk 'overheen' maar heb nog zo mn moeilijke momenten. dus neem je tijd om er mee te leren omgaan, en neem niet te veel hooi op je vork de komende tijd!

veel sterkte!

liefs shari

Hoi Shari,

Ik heb precies hetzelfde als jou, ook nog geen kinderen en al 2 keer een miskraam gehad. De eerse keer is het gestopt met groeien bij 7,3 weken en de tweede keer bij 8,3 weken (bij de tweede keer had ik al 2 keer een echo gehad waarop we het hartje hadden zien kloppen). Afgelopen woensdag ben ik gecurreteerd.

Ik ben nu ook zo verschikkelijk onzeker! Ik ben nog jong (21) dus daar zou het niet aan kunnen liggen, maar waaraan dan wel hé...

Gelukkig krijg ik over een paar weken wat onderzoeken om te kijken waaraan het eventueel kan liggen of dat het gewoon toeval is, misschien kan jij dat ook doen?

Doe rustig aan en het lijkt me leuk contact te houden!

Groetjes

hoi lis

ik ben blij dat er nog iemand is die hetzelfde mee heeft gemaakt. had soms een beetje het gevoel dat ik de enige was die dit overkwam..

ik ben nu ook heel erg onzeker.. ben ook net 23 dus ook nog jong genoeg.. dus de vraag is inderdaad waar ligt het dan aan.. zwanger worden lukt dus wel.. maar op de een of andere manier lukt het dus niet om het te 'houden'

ik krijg nog geen onderzoeken.. voorlopig wachten wij nog even af..

maandag heb ik een test gedaan om zeker te weten dat al mn hormonen uit mn lijf waren.. maar de test was positief :S heeeeeeeeeeel licht.. maar nu is er dus weer die twijfel.. is het nog van de miskraam.. of heb ik weer positief getest omdat ik weer zwanger ben.. tis nu bijna 4 weke gelede dus.. (maandag) dus dan zou ik wel heeel vroeg positief getest moete hebbe..

verwarring alom dus..

liefs shari

Terug
Bovenaan