geen leuke reactie op zwangerschap

Ik snap niet dat mensen zulke lelijke dingen kunnen zeggen omdat je meerdere kinderen hebt.
Die keuze maak je toch helemaal zelf of niet dan?

@Flopsy nee ontlopen kun je ze nooit. Dat kan bij ons ook niet. We zien er nog wel een aantal, en de rest komt ook op die verjaardagen. Dat zijn altijd van die zware dagen, maar ik zet een grote glimlach op :) en zeg iedereen netjes gedag.
 
Wat een nare berichten van iedereen, qua reacties.
sommige mensen snap ik ook idd echt niet, hun hoeven toch het kind niet op te voeden, maar ja.

Wij genieten er in ieder geval van en gaan er 100% voor. ook al was de kleine deze keer niet gepland, we zijn er net zo blij mee -als het niet blijer is- dan met de vorige zwangerschappen. En liefde en aandacht zal het zeker niet tekort komen. Financieel, alles uitgerekend en dat is ook geen probleem een kind erbij.

@mamaroosje88 ja dat doe ik ook iedereen gedag zeggen en verder een big smile opzetten en negeren die handel.
 
hallo,

helaas ken ik dat wel. mijn vader wilt niets met mij of zijn kleinkind te maken hebben. Ondanks zo'n reactie kan ik nog erg veel van de zwangerschap genieten. Hopelijk jij ook.
 
Ik breek even in van het november forum!
Wij krijgen a.s. donderdag ook nummer 5 en ik heb me ook best moeten verdedigen. De toekomst en financieel en wat als ze gaan studeren? Mensen kom op! Een aai over de bol kost niks en zekerheid heb je ook nooit qua werk en financieel. Zo heb je alles en zo heb je niks meer!
Wij zijn allemaal heel blij met elkaar en houden van elkaar en dat is het aller belangrijkste! Je eigen gezin daar moet je voor gaan!
 
Terug
Bovenaan