Geen motivatie om te werken

<p>Hallo dames,</p><p>Sinds ik zwanger ben, ben ik naast de misselijkheid en het overgeven,  ontzettend moe en heb ik weinig energie/ zin om iets te doen voor mijn werk. Dit heb ik met mijn leidinggevende besproken en ben van 4 dagen naar 2 dagen werken gegaan. Ook op aanraden van de verloskundige. Nu is het alleen zo dat ik zelfs tegen die 2 dagen opzie en het liefst helemaal stop met werken...</p><p>Het lukt me niet om gemotiveerd te zijn, zijn er meer vrouwen die dit hebben?</p>

Het lukt niet om mijn bericht te bewerken dus dan maar zo:
Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger, met het kindje gaat alles goed :D

Ik denk dat dit een knop is die je om moet zetten. Natuurlijk heb ik ook geen zin om te werken. Vooral niet met dit weer. Toch kies ik er voor om die hard door te gaan, want ik wil geen mietje zijn. Als je buiten misselijkheid en moe zijn geen ernstige kwalen hebt zou ik gewoon door zetten. Werkt alleen maar in je voordeel. Wat zou je willen doen al die weken dat je thuis zit? 

Motivatie heb je ook een beetje in eigen handen. Eerste trimester is gewoon een beetje zwaar, ook omdat je lichamelijk en geestelijk eraan moet wennen. Plus komen er ook nog eens kwaaltjes bij zoals misselijkheid wat echt heel demotiverend kan zijn. Maar geloof mij thuis zitten en geen afleiding hebben gaat je niet beter doen. 
Groet! 
33 weken ( meisje ) 

Hoi allemaal,
ik vraag het even hier heb geen idee waar ik het anders moet vragen??‍♀️. Ik ben 11 weken zwanger en heb sinds 2 weken een trillend ooglid niet de hele dag door maar af en aan. Iemand anders die dit herkend? Ik had het voor Mn zwangerschap nooit 
Btw: motivatie om te werken is bij mij ook ver te zoeken maar met een schop onder mijn kont toch maar gezellig aan het werk ?
groetjesss 

Ik ben 24.5 weken en moet verplicht thuis blijven vanwege een veel te hoge bloeddruk en hartslag. Ik vind het verschrikkelijk en t is nog zo ontzettend lang.
dus zolang je kunt zou ik blijven werken ?

Je moet doen wat je zelf wil en waar jij je goed bij voelt en wat haalbaar is (ook financieel). Als het financieel niet nodig is om te werken en je vriend,/man is het ermee eens en je wil niet werken, waarom zou je dan wel werken? Zodat je sterk overkom op anderen? Ik snap heel goed dat mensen altijd doorgaan,  ik betrap me er zelf ook op, en iedereen is anders, maar het is geen verplichting. Je bent zwanger en dat kan gewoon veel invloed hebben op je, zowel lichamelijk als mentaal. Je moet gewoon kijken wat kan, bespreek het eens met je leidinggevende. Sommigen kunnen geen dag thuis stil zitten, anderen vinden het wel heerlijk. Succes!

Terug
Bovenaan