Geen motivatie om te werken

Ik slaap ook al weken slecht en voel me daardoor compleet futloos.. 
Ik zag ook steeds meer op tegen die lange werkdagen, maar dacht ook bij mezelf, kom op stoer zijn, je bent zwanger, niet ziek! Tot ik dit bij de verloskundige aangaf en die gaf me toch het advies om te minderen.. 

Ik wilde eigenljk minderen naar 50% maar in overleg met werk ben ik naar 65/70% gegaan en bovenop de planning gezet zodst ik naar huis kan wanneer ik wil. Voelt toch een stuk prettiger. 
Ook ga ik eerder met verlof dan ik in eerste instantie gepland had. 6 weken ipv 4. 
Wat je kan doen... aangeven bij de verloskundige dat je je niet goed voelt, en daarna een gesprek aangaan met je werk dat je wat wil minderen, ook al is t maar 2 uur op een dag.. je werk kan hrt uwv hierover inlichten zodat je werk een soort van zwangerschaps uitkering krijgt voor jou niet gewerkte uren. Jij wordt dan dus gewoon doorbetaald door je werk!
Voor mij geeft dit toch wel wat verlichting, ik heb vannacht na een paar heftige oefen weeen ook heeel slecht geslapen, ben vandaag vrij, maar loop de hele dag al met hoofdpijn en een vermoeid lichaam rond, als ik me vanavond niet beter voel dan bel ik mijn werk om me ziek te melden voor morgen.. je moet ook wel aan jezelf denken. 

Terug
Bovenaan