Geen november moeder meer

Woorden schieten te kort.....

Dit is gewoon vreselijk om mee te moeten maken!

Heb het zelf 3 jaar geleden meegemaakt, een tweeling verloren met 24 weken(hebben een paar uurtjes geleefd).
Maar om het 2 keer achter elkaar mee te maken...pffff hoe hou je je nog staande?

Ik wens jou en je man/vriend heel erg veel sterkte!!

Veel liefs Wanda

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind het fijn om het allemaal te lezen. De ene dag gaat het beter dan de andere, maar heb nog een lange weg te gaan. Maar ik weet zeker dat ooit ons geluk weer terug komt.

Zie erg tegen november op, terwijl ik nog twee weken geleden zei dat ik er erg naar uitkeek. Dat je leven ineens zo kan veranderen is onvoorstelbaar. Zeker als zo'n lief klein mooi jongetje geboren is, en daarna overlijd is het net of je naar je leven kijkt vanaf een afstand.

Ik ga gewoon weer van het positieve uit, want dat houd me op de been. De kinderwens komt weer heel sterk terug en hoop over een poosje weer zwanger te zijn.

Gr. Ingrid

Hoi
Ten eerste heel veel sterkte toegewenst.
Helaas kan ik er over mee praten. Ik ben afgelopen december bevallen van een zoontje met 22 weken en 4 dagen. Hij was al overleden voor de geboorte.
En op 26 juli ben ik bevallen van een dochtertje. Na een zwangerschap van 23 weken en 1 dag. Zij heeft nog 2 uurtjes geleefd.
Dus ik ben in 7 maanden tijd twee kindjes verloren. Ik heb al een dochter van 5. Dat houdt me op de been. Voor haar moet ik er ook zijn.
X

Lieve fenna en mieky,

Alleerst gecondoleerd met het verlies van jullie kindjes.

Ik kom hier zo nu en dan nog kijken, omdat ik hier ook actief ben geweest (wel bij andere maanden)

We hebben vreselijk genoeg zoveel overeenkomsten. Ook ik ben een moeder die meerdere kindjes is verloren. In 2004 ben ik mijn zoontje verloren na 34 weken door een slechtwerkende placenta.

En in maart 2007 ben ik bevallen van een zoontje met 21 weken en 3 dagen, en is na 30 minuten overleden.
En na 9 maanden in dec 2007 ben ik opnieuw bevallen nu van een meisje met 22 weken en 3 dagen, en zij is overleden na 45 minuten. Bij deze zwangerschap had ik een cerclage.....maar heeft zijn werk niet gedaan.

Voor ons zitten er geen kinderen meer in, ondanks dat onze kinderwens nog zo groot is. De kans dat het weer zo afloopt is groot en ik kan het geestelijk ook niet meer aan

Ik ga ook door omdat we gelukkig een levend zoontje van 3 hebben (ook geboren met 26 weken dus een groot wonder).

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen!!!!

Een lieve groet van mira

Terug
Bovenaan