Geen ongi verschijnselen, Wel zwangerschaps verschijnselen, Negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Morgen mijn NOD, weet natuurlijk niet of dit klopt na mijn miskraam (25jan). Maar heb dinsdag 7feb een echo gehad waarop rijpe(nde) eitjes te zien waren. zondag 5 feb heb ik heel veel draderig slijm verloren. Met de VK besproken en als we dat weekend geklust hadden was het mogelijk dat het weer raak zou kunnen zijn. Dus zij zei ook tegen mij dan moet je vanaf zondag 5 feb 2 weken rekenen.. en dan zou ik dus morgen mijn NOD hebben. Ik wilde vandaag testen omdat mijn vriend er morgen niet is.
Wel zijn we gisteravond naar de kroeg geweest en heb ik tot 3u 's nachts water gedronken.. en vanmorgen om 12u getest.. maar volgens mij moet dat niet uitmaken toch?
Zoals de titel al zegt geen ongi verschijnselen, maar wel zwangerschaps.. precies zoals in dec/jan heb ik grotere sponzige borsten, mijn tepelhoven zijn groter, weer meer duizelig, meer moe, meer honger...
Ik weet dat het gewoon afwachten is maar ben benieuwd wat mijn lichaam van plan is.. Als ik niet zwanger mag wezen laat die ongi dan maar snel komen. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn..

Wou mij ei weer even kwijt.

Liefs

ja vervelend dat onzekere..
het zal idd afwachten zijn,die klachten kan je ook bij de menstruatie krijgen.

duimen dat je vd week wel een positieve test heb..ipv je ongi

Hai Renate,

Kan me heel goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent, je eerste cyclus na je mk.... Ik hoop zoooo voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test! Hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek.

Ik duim voor je meis. Liefs Lynn.

@ ja mama

Deze klachten heb ik dus nooit gehad bij mijn ongi.. dan heb ik alleen erg buikpijn/rugpijn/hoofdpijn.. maar geen verandering aan mijn borsten of extra moe of honger.. ja wel heel erge trek in chocola.. maar verder niet..

Maar we zullen zien.. t is weer spannend!

volgens mij kan je wel testen maar de meeste positieve testen heb je toch 1dag na je ongi zeg maar. overtijd. denk ook juist hoe meer water je drinkt des te minder hcg dus eerlijk gezegt zou ik wachten tot je echt plas heb want als je veel waterdrinkt dan gaat het afval plas je lichaam uit. Dit is niet dat ik het gelezen heb of zo maar dat is wat ik denk. Mijn logische denkwijze hahah zal dus ff wachten

als je dinsdags nog rijpende eitjes had, lijkt het me dat je eisprong nog moest komen en niet de zondag ervoor is geweest. Dus ik zou nog even wachten met testen. Zeker nog 5 dagen. Ik heb echo's gehad ivm met de groei van de eitjes en kon pas testen 15 dagen na eisprong. Dus mochten ze al op woensdag (de 8e feb) gesprongen zijn, zou ik donderdag pas testen. Maar ze kunnen heel lang doorgroeien en na een miskraam kan het even langer duren. Ligt er een beetje aan hoe groot je eitjes toen waren, maar als je een eisprong had gehad, zijn ze het eitje een paar dagen met een echo "kwijt''.

Spannend! Hoop zo dat je van de week alsnog positief test!

Terug
Bovenaan