Geen ongi verschijnselen, Wel zwangerschaps verschijnselen, Negatieve test

Dankje..

Mijn vriendin zag ze ook duidelijk, maar ik begin dan weer aan mezelf te twijfelen of het hormoon na mijn miskraam wel helemaal uit mijn lichaam is geweest. Ik heb een test gedaan na miskraam en was negatief.. Maar toch twijfel ik dan weer. Die van vandaag is toch wel ietsje donkerder dan gister. Ga nu elke dag testen om te kijken. En zal ook pas met 6 a 7 weken de VK gaan bellen..
6 weken is toch een mijlpaal nu voor mij.. En wil de echo zo lang mogelijk uitstellen(mag hem al bij 6 weken als ik wil), dat als we gaan we ook wat kunnen zien en horen. Niet dat je nog net weer niks ziet en geen hartje hoort.
De vorige keer was ik helemaal hieperdepiep maar ben er nu vrij kalm onder.. Ik loop alleen de hele dag naar de testen te kijken.. ik neem ze nog net niet mee als ik met de honden ga wandelen haha.

Liefs

Spannend meis. Ik denk ook dat je gewoon weer zwanger bent. Maar goed dat je nog even rustig blijft en eerst die 6 weken maar eens voorbij. En dan hopelijk een goede echo....

gr.
Wenser

Ook ik zeg voorzichtig gefeliciteerd........ Hopelijk wordt hij snel duidelijker :)

Meid als je een negatieve test hebt gehad na je miskraam is dit geen gevolg meer ervan hoor. Dus een voorzichtig gefeliciteerd en ik blijf even door duimen dat deze wel mag blijven plakken.

Wow Renate, ik denk toch ook dat het gelukt is hoor! Dus ook van mijn kant van harte! Ik snap dat je zelf nog niet helemaal zeker bent na je mk. Ik duim voor je dat het toch echt raak is en dat je over een maand of 8 een wondertje in je armen mag houden!!

Heb je vandaag nog getest?

Logisch dat je terughoudend bent, heel normaal na een mk. Het spontane is er vanaf maar hopelijk krijg je na je eerste echo (met 6,5-7wkn is er hartactie te verwachten) meer en meer vertrouwen! Haha en die testen meenemen, dat herken ik!
Van harte!

Terug
Bovenaan