Geen ongi verschijnselen, Wel zwangerschaps verschijnselen, Negatieve test

Spannend meid!
maar ik denk ook dat je nog even moet wachten met testen. Je testte al eerder, en veel water gedronken....als je het dan al zou zien dmv de test dan zou het door het vele water niet te zien zijn. Je begrijpt vast wat ik bedoel.

Ik duim met je mee!
Het zou toch geweldig zijn he Renate!!

@ supertje
Ik weet niet hoe dat werkt met die eitjes de grootte en zo, maar bedenk me net dat de VK zei dat ik vermoedelijk al een eisprong had gehad i.v.m. de grote van de eitjes. Zoiets kan dat?

Maar ik heb geen geduld dus vanmorgen weer getest.. en er lijkt toch echt een heel licht streepje te staan.. jullie verklaren me vast voor gek. Maar ga morgen toch weer testen om te kijken of ie duidelijker is haha.geloof het pas als ie knalpositief is..
Echt respect voor de meiden die wel netjes afwachten met testen!

Liefs

Zo dat zou heeeeeel fijn zijn Renate. Wat een spanning zal er door je heen gieren. Sterkte met wachten! Ik duim...

Wenser

Pff, je lijf maakt het wel spannend hoor!! Vroeg me van t weekend al af of je iets te melden had :)

Hoop het van harte voor je!! (want tsja, je weet wat ze zeggen: een streep... Is een streep!)

Wat spannend! Lees af en toe nog mee, omdat ik gewoon zo hoop voor jullie dat het goed gaat!

Thanks voor jullie lieve reacties:)

@ sabien1982
Ik lees ook nog bij de septembermamas mee hoor. Haha toch wel nieuwschierig hoe het met jullie gaat! Een hoop spanning bij de meeste op afwachting van de eerste echo. En helaas een paar meiden met slecht nieuws:(

Vanavond even kijken of me vriend het ook ziet en morgen komt een vriendin kijken haha en ben benieuwd wat de test morgen doet. De vorige keer werden ze met de dag donkerder en teste ik al 2 of 3 dagen na nod met digitaal positief..

Weer spannende dagen! Liefs

ik vind het weer zo spannend voor jullie!!!!!!
Vooral nadat je vandaag die hele lichte test hebt.. Oehh, ik hoop zó op een positieve test morgen! Kunnen we nog een paar maandjes lekker samen zwangeren en zondag een feestje bouwen op de 9mndbeurs!

Ohhhh hoe spannend! Ik kwam hier ff spieken want leef nog steeds met alle zwanger worden meiden mee...

Een streep is een streep meid! Aaaahhh! Heb je n zonnebank in de buurt? Onder die lampen zie je t namelijk nóg duidelijker...
Ik duim voor je, hopelijk mag je snel weer verhuizen naar de maand-forums. Succes morgenvroeg, hoe spannend!

Terug
Bovenaan