Het ziet er al wat gunstiger uit. Heb toch nog een kinderdagverblijf gevonden die alle drie de dagen plek heeft alleen de donderdag voor Jasmijn pas vanaf juni

s. Ze heeft het niet defenitief kunnen zeggen dat hoor ik volgende week.
Met die gastouder in Koedijk die Hannah38 had gevonden heb ik inmiddels contact gehad. Ze was enthousiast, maar had alleen de benodigde papieren niet. Heb haar doorverwezen naar het gastouderburo waar ik sta ingeschreven en die bemiddelen nu verder. waarschijnlijk vergoeden zij gewoon de test die ze moet doen om de papieren wel te halen. Schijnbaar is het een praktijktest gewoon thuis en nog een nederlands examen. Dan ben je al klaar. Ik was in de veronderstelling dat gastouders een hele opleiding moesten volgen.
Maar goed dat ziet er dus ook gunstig uit.
@ mammie-S: Zelf gastouder worden is geen optie. Ik zou er ook veel te veel op achteruit gaan. Daarbij komt dat ik er eigenlijk geen plek voor heb.
@ Monica: wat ben je toch een schat. echt waar. !smak!
Dat KDV bij de C1000 word hopelijk in december opgeleverd. maar ze hebben best een achterstand dus dat kan ook later zijn. weet niet of het jou ook is opgevallen, maar steeds als ik er langs loop is er niemand aan het werk..... schiet dus niet op.
@Linda: heb het KDV (de kinderkring) in Oudorp meteen gebeld, maar ze hebben geen plek.... maar bedankt voor de tip.
Bedankt voor het meedenken allemaal dames.
Ik dacht dat de wereld zou vergaan, maar heb nu alweer een hoop hoop ;o)
XXX