Lieve allemaal,
Ontzettend bedankt voor jullie berichten!!
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben zonder die roze wolk.
Hoe gaat het met jullie?
Ik heb inmiddels een (heftig) gesprek gehad met de psycholoog.
Blijkbaar moet ik nog heel wat dingen van vroeger verwerken.
1 doos tissues was niet genoeg, ik bleef maar huilen.
Maar toen ik buiten stond, voelde ik me een stuk beter.
Ik dacht dat ik alles een plaatsje heb gegeven maar dat is niet het geval.
Het feit dat ik geen contact met mijn ouders heb, speelt een grote rol.
Maar het lucht enorm op om er over te praten.
Ik was de nacht ervoor wel erg onrustig en kon dan ook voor geen meter slapen.
Ik was voornamelijk bang dat het alleen maar erger zou worden door erover te praten, om alles weer op te rakelen.
We hebben nu ook een vervolg afspraak gemaakt om het beetje voor beetje alles een plaatsje te geven.
Donderdag echter een terug val gehad, mijn kleine meisje huilde van 7 uur tot 11 uur.
Aan één stuk door alleen maar hard huilen en ik wist niet wat ze had.
Ik werd er helemaal gek van en tot mijn spijt heb ik mijn geduld verloren en heb ik flink tegen de kinderwagen aangeschopt (zij lag erin).
Ik barstte weer in tranen uit en mijn vriend snelde zich naar haar toe om de zorg over te nemen.
Ik had het zo gehad, met alles, met die kleine, met mezelf, met mijn relatie, ik had geen fut meer om er energie in te steken.
Ben toen alleen wezen wandelen en dat deed me goed.
Vandaag hebben we echter goed nieuws gekregen!!
Voordat ik zwanger raakte, zijn mijn vriend en ik van een studentenkamer naar een studiootje verhuisd.
Deze woning heeft 1 slaapkamer maar de huurder heeft de tussen muur eruit gehaald zodat de woonkamer samenvalt met de slaapkamer.
We hebben dus 1 grote ruimte. De kleine ligt in haar wiegje naast ons en we hebben de ruimte creatief met een kledingkast kunnen afscheiden van de woonkamer maar nog hoor je alles.
Zeker als ons kleine meisje zo hard aan het huilen is, is dat overal te horen, maar werkelijk elk klein geluidje hoor je en ik moet dan altijd even kijken of er niets aan hand is.
Soms ben ik gewoon de hele dag alleen maar met haar bezig en kom ik niet aan mijn eigen dagelijkse huishouden toe of wat dan ook.
Maar nu hebben we te horen gekregen dat we in aanmerking komen voor een etage woning.
Met maar liefst 3 slaapkamers!! Ik ben helemaal door het dolle heen.
Dat betekent dat zij een eigen kamertje heeft en papa en mama ook.
Zodat we ook wat aandacht aan elkaar kunnen geven.
Dus dat is geweldig nieuws voor ons en ik kan al bijna niet wachten!!
Liefs Humsy