Geen slaapzak meer?

ze zijn nog steeds verkrijgbaar hoor supertje. bij zeeman en Wibra.
wij proberen ook om overdag de slaapzak uit te laten. tot nu toe resulteert dat tot maar 2x half uur slapen. maar we doen het om de dag. kan ze dag erna bijslapen

@kelly bij geen enkele normale babyzaak zijn ze nog te krijgen. Dat zegt wel genoeg of niet? Heb het van dichtbij meegemaakt en er sterven nog steeds vrij veel kindjes door verstikking door dekenklemmen. Ieder zijn eigen keus hoor, ik heb mijn best gedaan om je te waarschuwen.

@supertje? volgens mij lees jij mijn reacties maar half.

haha nou dekenklem doen wij ook niet hoor! maar mn schoonmoeder kwam ermee maar vind het zo'n gevaarlijk ding. alicia leg ik op haar rug en voor i kder kamer uit ben slaapt ze op haar buik. of ze nu naar bed wou of niet. wij leggen alicia ook niet vast onder aan het bed hoor en zij slaapt zelfs al onder een dekbed. je draait iets van 80 keer per nacht als je slaapt. moet je je voorstellen hoe veel bewegelijker een kind is
kellycamping op woensdag 9 mei 2012 om 22:58 uur

@kelly ik kan er niet bij dat je een ander iets adviseerd dat je zelf dan dus blijkbaar gevaarlijk vindt. En omdat wij het van vrij dichtbij meegemaakt hebben, kan ik daar nogal fel op ingaan ja.

ik gebruik voorjayden de snoozz.
hiermee zit jayden wel vast aan het bed maar kan nog genoeg bewegen en draaien en dit werkt voor meneer prima, zonder slaapt hij niet meer.
miscchien heb je hier iets aan

groetjes angelique

Ben ik nou zo makkelijk dan Ethan heeft zijn slaapzak aan leg hem in bed deken er over kusje welterusten enz
9 van de 10 keer gaat hij staan of zitten maar reageer er niet op en beneden hoor ik hem nog even spelen in bed en gaat dan vanzelf slapen.

En tja ene keer ligt hij recht andere keer bij het voeteneind en de ene keer op de rug of buik maar ook wel eens op zijn zij het is elke keer weer anders als het niet lekker zou liggen zou hij ook niet in slaap vallen..

Terug
Bovenaan