Geen slaapzak meer?

Bij Ethan hebben we geen muziekje hebben dit expres gedaan..
Me nichtje had ook altijd een muziekje kon niet zonder meer slapen dus elke keer als er geen muziekje was was het een drama om haar slapend te krijgen

Hier ook geen problemen met het inslapen. Nooit gehad ook. Denk niet dat dat aan jezelf ligt, maar hoe makkelijk je kindje is. Die van ons is ook heel makkelijk, maar ik geloof toch echt niet dat dat door mijzelf komt. Ik heb het gewoon getroffen.

Nou de slaapzak blijft hoor! :) we legde ronan op bed en hij begin meteen te huilen, normaal is hij meteen vertrokken. Duidelijk dat hij gewoon de slaapzak wil, dus dan doen we dat :)

Ik volg dit topic nu al een paar dagen; maar vroeg me af waarom jullie een dekentje of lakentje over de trappelzak doen? Het lijkt mij voornamelijk onhandig voor de dreumes. Ik zou zelf denk ik in de knoop raken met de boel als ik in een slaapzak zou liggen met daarop nog iets van een laken ofzo. Mijn dochter leg ik altijd gewoon in haar trappelzak, heb ik met mijn oudste ook altijd gedaan. Met name mijn jongste voert echt in haar slaap allerlei circusacts uit, draait zich suf in aller lei standen. Maar dat geeft nooit een probleem. Idd wel passend trappelzakje, ook niet ingestopt ofzo en het zakje aanpassen aan de temp. Meestal gebruik ik overdag een dunner trappelzakje en neen ik sávonds een dikkere. Dus ben erg benieuwd waarom jullie naast een trappelzak nog ander beddengoed gebruiken?

Ik gebruik een deken voor ethan.. Ethan kan gewoon niet zonder een deken hij houf net zo als zijn moeder van gewicht op zich in een vorm van een deken
Heeft ethan het te warm trapt hij de deken weg wil hij hem hebben pakt hij hem zelf

nee alicia kan ook niet zonder deken.
met muziek hebben wij bewust gedaan. toen we verhuisd zijn kon ze niet in slaap komen. alleen als ze bij ons in bed lag en ik muziek op mijn mobiel aanhad kon ze slapen.
heb nu in haar cd speler een cd van Disney Club zitten. die leest dan een verhaaltje voor. ik wil niet dat ik verplicht bij haar moet gaan zitten dat ze in slaap komt. we lezen nu wel standaard een verhaaltje voor ze gaat slapen bij ons op bed

Terug
Bovenaan