Geen vrucht te zien 7 weken

Wij hebben het ook gehad. 
Vorig jaar februari kwam ik erachter dat ik door een maandagmorgen model van de durex zwanger was .
Kleine was zeker welkom. 
Helaas ging het met 5 weken mis en was mn mk een feit.
We besloten er nu echt voor te gaan.
Na 6 weken nog niet ongesteld geworden te zijn weer een test gedaan en die was positief dus helemaal gelukkig maar ook zenuwachtig.
Ik zou bij mn 1e echo zo'n 6 weken zijn.
Daar was een heel mooi vruchtzakje op te zien alleen nog geen kloppend hartje.
Een week later helaas nog steeds niet en we hadden besloten om te wachten tot het weer vanzelf los zou laten.
Helaas gebeurde dit niet en hebben we op ruim 10 weken besloten om voor een curretage te gaan, dat was eind april vorig jaar.

Inmiddels ben ik 37 weken zwanger en wordt ons kleintje deze week gehaald.

Anderhalf jaar geleden hetzelfde gehad. De periode waar jij nu in zit (het afwachten) vond ikzelf het meest slopende van de hele miskraam. Ik heb geen bloedverlies gehad. Heb het eerst een week afgewacht, toen Cytotec pilletjes genomen en uiteindelijk de week erna gecurreteerd. Ik zou nu zelf gelijk voor curettage gaan. Dat is mij zo meegevallen. 
Binnen 3 maanden was ik weer zwanger. Heel de zwanger bang geweest dat het mis zou gaan. 
Inmiddels ruim 6 maanden zwanger van de 2e en zeker de eerste 12 weken- 1e echo’s ging ik met knikkende knieën naartoe. 
Ik wens je heel veel sterkte. Zelf zat ik destijds hier op een forum “zwanger worden na een miskraam”. Dat heeft mij heel erg geholpen. 

Nou met verloskundige gebeld gewoon donderdag komen voor de echo en dan kijken hoe of wat.
Nog x gevraagd wat ze dan had gezien ja die vruchtzak en dooierzak ik zeg wat is t verschil dan.
Die vruchtzak is wat we op de eerste echo ook zagen en dooierzak is waar de voeding uitkomt van de baby dan en daarbij hadden ze vitale delen moeten zien maar die zagen ze dus niet ik zeg kan het niet dat t mss erachter zat of zo nou ja dat is wel allemaal mogelijk maar ging ze niet vanuit.
Maar ik vind t nu alweer raar want wij dachten dat ie helemaal leeg was En hun hebben dan wel dooierzak gezien.
Ik zeg twijfel omdat k ook nog geen bloedverlies heb en Mn buik nog dik is en je op internet zoveel verschillende dingen ziet dus we moeten toch afwachten met de echo en dan verder kijken hoe of wat

Hey de vruchtzak en de dooierzak zijn twee aparte dingen. Dus je vruchtzak blijft leeg in dat geval. Dooierzak is soort klein ballonnetje wat eraan hangt en indd je vruchtje van voedsel moet voorzien. Ik snap je verwarring heel goed. Ik bleef mij ontzettend zwanger voelen, dit is niet jou schuld je lichaam krijgt gewoon niet signaal door dat er iets mis is en blijft dus hormonen produceren. Sterkte ??

Ik voel me eigenlijk ook bijna niet meer zwanger hoor maar mss komt dat ook na het nieuws van de vorige x.
ik hoop dat ze zich toen vergist hebben en mss donderdag wel wat gaan zien maar aan de andere kant ben ik bang dat het idd fout zit en ik verkeerde hoop heb.

Ik had wel eerst een echo met 6 weken en hartslag. Met 8 weken ook En 2 dagen later niet meer. Begon met beetje roze bloedverlies daarna echo en geen hartslag meer. Donderdag pillen genomen en binnen 2 uren het kindje verloren (mijn lichaam was zelf al begonnen ) 
Daarna 1x ongesteld geweest en nu 20 weken zwanger. 
Sterkte voor deze moeilijke tijd. ?

Hier helaas ook meegemaakt. September 2018 een echo gehad zou toen 5 weken zijn. Nog niks te zien alleen een vruchtzakje maar is normaal voor rond die tijd. 2 weken later terug komen. Zou toen bijna 7 weken moeten zijn. Maar er was nog niks te zien. Een leeg vruchtzakje. Ha was heel duidelijk dat er wel iets te zien zou moeten zijn met die termijn. Dan ga je thuis op internet zoeken en kom je verhalen tegen dat er bij hun een week later dan wel een vruchtje te zien was en geeft het je toch nog een beetje hoop. Ik moest 2 weken afwachten of het vanzelf los kwam en anders zou het een curettage worden. Een ruime week later begon het toen met bruin verlies wat steeds roder werd. Uiteindelijk flinke krampen en ook echt weeën gehad. En het vruchtzakje ook echt verloren.
Nu weer zwanger. Vorige week een echo gehad en was toen 5,5 week zwanger dacht zelf 6 weken te zijn, maar test was ook pas 3 dagen na nod positief dus 5,5 week zou dan kunnen kloppen. Alleen nog een vruchtzakje te zien (klopt voor die termijn ook) over 2 weken terug komen. Dat is volgende week woensdag al. Maar zo onzeker deze tijd nu. En zo moeilijk het wachten tot de volgende echo. Ben dan 7,5 weken dus dan moet er wel echt iets te zien zijn. Zo spannend. 
Sterkte in deze moeilijke tijd ? zo rot dat afwachten 

Terug
Bovenaan