Geen vrucht te zien 7 weken

Hier ook in zo'n lastige situatie. Vandaag eerste echo gehad. Ik dacht op 6+3 weken te zitten. Helaas alleen een leeg vruchtzakje te zien, volgens de gyn qua grootte passend bij 5 weken. Maar dan zou mn ovulatie of innesteling wat later zijn geweest als ik dacht (geen ovu testen of temp gedaan). Op 23/2 negatief getest en op 3/3 positief (daartussen niet getest), sindsdien oplopende streepjes gehad (meerdere gedaan ja, kon het niet geloven haha). Maar uitgaande van de laatste menstruatie 27 jan klopt het dan toch niet.. snap er niks van! 
Het wordt even afwachten welke kant het op gaat werd vanmiddag gezegd. Nu enorm in de stress en verdrietig, waren/zijn zo blij met de positieve zwangerschapstesten. Moet over 1,5 week terugkomen, alleen dat wordt pas over 3 weken ivm geen plek eerder!! :( 

Hier ook dezelfde situatie gehad begin februari. Volgens mijn berekening zou ik 8 weken zijn. Er was echter een leeg zakje te zien van 5 weken ongeveer. Een week later nog een echo gehad en zelfde situatie. Besloten om af te wachten om het zelf te laten komen. Daar voelde ik mij toen goed bij. Ook omdat we een erg drukke tijd hadden verder met verhuizen enzo.

Uiteindelijk is het 2,5 week later op gang gekomen. Helaas was ik een uitzondering (dus dit is zeker niet standaard en ik wil je ook niet bang maken) maar ik ben die avond/ nacht zo veel bloed verloren dat ik een aantal keren ben flauw gevallen en met spoed naar het ziekenhuis ben afgevoerd. Daar is met een eendenbek het vruchtje verwijderd. Ik werk nog steeds niet volledig en ben nog steeds moe door wat er gebeurd is, zowel geestelijk als lichamelijk en door het vele bloedverlies.

Maar nogmaals dit is echt niet gebruikelijk!

Hallo dames daar ben ik weer,
ben bij de verloskundige geweest en heb dus een echo gehad :) 
er was nu wel een vruchtje te zien lijkt op een garnaaltje en er was hart actie.
ze vond het allemaal heel vreemd en wist niet veel te vertellen.
een vruchtje met trage hart actie het klopt niet met de termijn het was moeilijk te meten volgens berekening zou ik vandaag 8 weken en 2 dagen moeten zijn uitgaande van goede cyclus.
zo wat ze ongeveer kon meten kwam dit vruchtje uit op 5 weken en 5 dagen.
ze kan geen uitspraken doen erover moet de 28ste weer terug komen en kijken hoe het er dan uitziet.
dus weer 2 hele spannende weken.

heb veel stress maar ook wel veel goede hoop wie heeft hier ervaring mee ? 

Spannend hoor. Maar wel al heel positief toch
In je eerste bericht zei je dat ze zeide dat je rekening moest houde  met ene miskraam  dar je lichaam  het wel zou afbreken. En nu uiteindelijk  toch een hart actie dat is al heel positief lijkt mij.
Hopelijk heb je bij de volgende echo weer een goede echo en geeft het  je wat  meer rust. En is het vruchtje weer wat gegroeit. 
Veel succes  en gefeliciteerd ??

Terug
Bovenaan