Gehecht aan knuffel?

Hoi,

Bas is héél erg gehecht aan zijn 'knoopjes'. Dat zijn hydrofiele luiers met een grote knoop er in. Hij heeft het liefst een schoon gewassen en gestreken exemplaar. Ideaal, want ik het een hele stapel van die dingen.
In principe blijven ze bij ons in bed. Soms mogen ze even mee naar beneden (als ik hem wakker moet maken bijvoorbeeld). Er zijn perioden dat hij ze hard nodig lijkt te hebben. Dan gaat hij ook met een theedoek lopen kroelen.
Als we weg gaan en hij moet onderweg slapen, dan gaan ze ook altijd mee. Zodra hij ze dan alleen maar ziet, dan begint hij al in zijn oogjes te wrijven.....

Groetjes, Karin

jaaaa NIJNTJE,die is erg belangrijk
anouk slaapt niet zonder nijntje,mocht ie toch uit bed gevallen zijn nou dan gaat het.nijn,nijn,nijn!!!

ze heeft nijntje zowat de hele dag bij haar,of ze moet ergens anders mee aan het spelen zijn.dus uitwassen moet snel,heb wel een reserve maar die is lang zo leuk niet.hahaa.

gr petra

Hoi
Sven is enorm gehecht aan zijn hond....Die ligt voornamelijk in zijn bed, maar als ie niet zo lekker is of we zitten in de auto, mag hond altijd mee...
Een bruine knuffelhond.
Het was al snel duidelijk dat de hond favoriet was, dus direct nog 2 extra aangeschaft (gelukkig want nu nergens meer te vinden)
Ik kan ze dus ook omwisselen voor in de was...Gelukkig geen problemen mee...zo'n "goor" ding waar zijn luchtje aan moet zitten....gelukkig niet!

En ik ben er nog nooit 1 verloren...dus hier nog 3 honden hihi....

Liefs Anouk

Hoi,

Jennifer is helemaal gehecht aan der knorretje, s'nacht gaat ze erop liggen....
Ik heb precies dezelfde in een maat groter gekocht maar die gooit ze opzij.
Gelukkig maakt ze geen probleem als knor gewassen is, ze herkent hem gelijk.
Oh en ze krijgt hem zo veel mogelijk alleen in bed, behalve als ze ziek of echt heel moe is.

Groetjes Angelina

Hoi,
Lieve kreeg op haar eerste verjaardag een roze konijn..van mijn broertje..
En nu is dat haar favoriet!
Ze noemt hem'' Haasje''
Gaat mee naar bed, en naar kdv..
Verder bied ik express andere knuffels aan, wil liever niet dat ze er maar een heeft die alles voor haar is..
GR Rina

Maaike heeft een aapje waarmee ze altijd slaapt. Ik heb er zelfs vijf van. Een bij mijn moeder, een bij   mijn schoonmoeder en drie thuis, waarvan er altijd een in de tas zit voor het kdv. Ik kan ze ook gewoon wassen dat maakt haar niet uit. Ze krijgt hem in principe alleen in bed. Als we met de auto weggaan en ze moet dan slapen dan krijgt ze hem ook en toen ze laatst ziek was mocht hij wel eens mee naar beneden.
Zonder Aappie zoals we hem noemen gaat ze niet slapen. Als hij uit bed is gevallen gaat ze echt huilen en ook als ze hem in haar slaap niet snel genoeg kan vinden horen we haar jammeren. Als we dan gaan (als het langer duurt) en we geven hem aan haar dan slaapt ze direct weer verder. Soms ligt ze erop en dan kan ze hem natuurlijk niet vinden.
Ik vind het ook wel leuk om een foto te zien dus hierbij:

Zoals jullie zien ligt hij heel dicht bij. Ze heeft ook nog een tutdoekje van Winnie maar die is minder belangrijk. Die heb ik ook maar drie keer. Een keer bij mijn moeder en twee keer thuis. Die gaat verder ook niet mee tenzij we op vakantie gaan.

Groetjes
Inge

hallo!!

hier nog een die helemaal gehecht is aan een knuffel.
lorena kan echt niet zo'n zonder haar tuttelhondje!!

ik heb me al helemaal naar gezocht naar een tweede exemplaar,
maar kan het niet meer vinden, ja een roze.
Maar nu vraag ik mij af zal zij dat merken dat het een andere kleur is?
anders zou ik deze als reserve kunnen halen.

Wat denken jullie?
liefs wendy

Marissa heeft een konijn. Ze is er echt dol op. Hij heeft hele lange oren en daar wriemelt ze mee tot ze slaapt. Als ze hem 's nachts niet kan vinden dan horen we haar ook. Als we hem dan teruggeven is het weer goed. Het konijn mag ze alleen maar in bed en als we echt een lange dag weggaan en ze dan in de wagen moet slapen. Verder vraagt ze er eigenlijk nooit om, ook niet als ze hangerig is

groetjes Linda

Terug
Bovenaan