Gehecht aan knuffel?

Hallo,

Dylano heeft ook een favoriete knuffel. We hebben er 3 van in dezelfde kleuren (blauw met oranje) en 1tje in cremekleur.
Ik heb altijd een schone in de kast liggen, voor het geval dat. En mochten we er 1tje kwijtraken hebben we altijd nog een andere
Hij mag ze van mij overal mee naartoe nemen, maar vaak ligt hij ergens in de kamer, en kijkt hij er niet zo naar om. Of hij moet vallen of erg moe zijn, dan moet hij hem hebben.

Liefs Debby.

hoi Wendy,

ik denk niet dat je Lorena voor de gek kunt houden met dezelfde knuffel maar dan in een andere kleur. Hier hebben we voor Sarah van die tutteldoekjes van de Prenatal, we hebben een witte en een roze en daar vindt ze echt een verschil in zitten. Ik geef je dus weinig kans, maar ja je kunt het proberen .

Groetjes,
Tamar

Hoi,

Tara had niet echt een knuffel waar ze aan gehecht was. Ze speelde wel veel meer met Bumba, maar die hoefde niet overal mee naartoe. Maar dat is veranderd, nl. sinds ze Laa Laa met Sinterklaas van mijn zus heeft gekregen. Laa Laa moet overal mee naartoe, als ze haar jas aantrekt, als ze in bad gaat, als ze gaat slapen en zelfs als ze haar melk gaat drinken (zie foto).

Groetjes,
Shivana

Onze dochter heeft geen knuffel in bed, maar heeft wel heel veel knuffels waar ze echt mee speelt. Een knuffel in bed vind ik echt eng i.v.m. wiegendood! (ik weet dat ik overdreven ben) Maar mijn dochtertje is er dus niet aan gewend om met een knuffel te slapen. Ze kroelt ermee in de woonkamer en nu is ze helemaal weg van een grote pluchen aap!

HOi

Alice heeft een stuk of 6 knuffels in haar bed liggen..... maar Winnie the Pooh is en blijft favoriet. Haar kamer is op dezelfde vedieping als woonkamer/keuken en eigenlijk mag ze hem alleen in bed maar ze haalt hem zelf wel op als we hem niet meenemen.... neem hem ook mee als we ergens naar toe gaan. Zit hier toch al wel gauw zo een half uur in de auto of langer en dan krijgt ze hem ook en is ze helemaal blij. We hebben er meerdere maar 1 is echt verreweg favoriet en daar moeten we er nodig 1 van bij hebben.. Laatst hadden we hem in de auto laten liggen en was mijn man savonds met de auto weg....ze is uiteindelijk wel zonder in slaap gevallen maar ging niet echt van harte!

Groetjes

Terug
Bovenaan