He meisje!
Hier nogmaals gefeliciteerd!!
Laat ik je uit je droom helpen.........whahaha!! Ook wij hadden geen duizenden euro's op de bank staan, en nog steeds niet, en het zal ook nooit gebeuren vrees ik. We geven ons geld te graag uit. Zijn zelfs leningen uit het verleden versneld aan het afbetalen................en............we redden het prima. De kinderbijslag van Maudy gaat gewoon naar haar spaarrekening, we kopen luiers in de aanbieding (elke week wel ergens), we kopen fles voeding van een eigen merk, ik kook nu veel zelf voor haar, we gaan iets minder lunchen in de stad (gewoon, omdat het iets lastiger is met een kindje), we gaan minder uit eten (om dezelfde reden) en weet je? Ik hou zelfs geld over op het moment! Mooi om aan kleertjes voor maudy te besteden, heerlijk! Is het weer op ook...........whahaha!!!
Nee, zonder dollen, tuurlijk, er komen duurdere tijden aan als ze naar school gaat en wil studeren enzo, en we zetten geld opzij voor haar, voor een studie, voor een rijbewijs en dat soort dingen............maar dan nog............komt goed, ik weet het zeker!!
Lekker genieten, het is je zo gegund,
Dikke kus Rimke