Gelijk in ledikant of eerst een wieg

<p>Hoi, </p><p>Ik vroeg mij af of jullie de baby gelijk in een ledikant op zijn eigen kamer hebben laten slapen of eerst in een wieg of in een wieg bij jezelf op de kamer.. </p><p>Bedankt :) </p>

Wij hadden bedacht dat ons zoontje gelijk in een ledikant op zijn eigen kamer zou gaan slapen. Op advies van de kraamverzorgster heeft hij de eerste nacht in de kinderwagen op onze kamer geslapen. Dit vonden we toch wel erg fijn en dus hebben we alsnog een wieg gekocht waarin hij tot hij 4 maanden was bij ons op de kamer heeft geslapen. Inmiddels s hij 6,5 maand en slaapt hij op zn eigen kamer.

Meteen in ledikant op de eigen kamer. Zowel bij mn dochter  als zoon gedaan. Bij beide was het geen probleem en ikzelf vond het ook prima. 

Wij wilde hem meteen op zn kamer doen, maar de kraamzorg adviseerde om iets van een wieg op de kamer te zetten voor in ieder geval de kraamweek. Mocht je namelijk veel op bed liggen ligt de kleine op een andere kamer. Ik kwam dus ook veel op bed te liggen. Maar na een paar nachten hebben we hem toch 's nachts in zn bed gelegd omdat we slecht sliepen van al die geluidjes. En dat ging perfect!

Terug
Bovenaan