Gelijk in ledikant of eerst een wieg

Eerste 3 weken in wandelwagen bij ons op de kamer. Toen 4 nachten de bak in zijn ledikant gezet en hem overdag gewoon in zijn ledikant. En sindsdien heerlijk in zijn ledikant.
Hij wil niet anders meer want ligt graag met zijn armen wijd!

Bij ons sliep hij 4 weken bij ons, maar dat waren 4 echt heftig onrustige weken. Wij sliepen echt super onrustig met een baby op de kamer en mijn zoontje sliep dus ook ineens veel beter op zijn eigen kamer! Ik denk dus dat ik bij een volgende (vrijwel) meteen zou kiezen voor het ledikantje op de kamer. Maar dat is misschien ook per kindje verschillend, dus nu ik het zo opschrijf weet ik dat ook weer niet zeker.
Wij hebben in ieder geval wel een cosleeper geprobeerd. Vond het toen ik zwanger was van mijn zoontje wel fijn klinken. 

Eerst in de wieg tot 6 weken.
Daarna heel snel eigen bed want ik werd niet goed van de geluiden die ze produceerde haha.

Vond het wel heel fijn dat ze eerst bij ons op de kamer sliep om te wennen. Ook voor de bv vond ik het makkelijk.
Volg je eigen gevoel hierin, er zijn overal wel meningen over ;-)

Wij hadden de oudste 2 nachten in de wieg, hij sliep zo onrustig dat dat niet werkte. De jongste heeft 2 weken in de wieg geslapen, 1e week ook overdag, 2e week overdag in zn eigen bedje, alleen 's nachts in de wieg. 
Misschien moet je op het moment kijken wat bij jullie en jullie kleintje past? Verschillende dingen kunnen meespelen zoals borst-/flesvoeding, slaapkamer naast die van jullie of op zolder enz enz. 
Wat voelt voor jullie goed?

Terug
Bovenaan