GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

hoi allemaal,,

ik heb een paar weken geleden is voor de grap gebeld naar die astroloog via de tv om te vragen of er voor mij nog een tweede kindje aan komt,en ze ging dr kaarten schudden en vroeg naar mijn geboorte datum,en toen zei ze van ik zie voor dit jaar niks,maar wel volgend jaar.....
vaak denk ik ook van ;het is geld klopperij,maar als het niet waar is waarom komt er dan zoiets op tv? neem nou CHAR die bleek ook zo nep te zijn als wat,en die werd ook verwijderd van de buis! dus wordt ik nu in de maling genomen??

heeft er iemand hier met dit soort dingen ervaringen mee? of verhalen van kennissen die ooit eens naar een astroloog of parochnost geweest zijn?
werd (en) je/ze/zij echt voor de gek gehouden??
alvast bedankt

Er is een uitzending van netwerk geweest over dit soort zaken. Naar aanleiding van de oplichting van Char.

In die uitzending is er onder andere gesproken met een man die bij een speciaal instituut in  Amerika werkt. Zij hebben een beloning uitgeloofd van 100.000 dollar (en die beloning staat al jaaaaaaaaaren) voor de eerste persoon in de hele wereld die kan bewijzen dat er paranormale verschijnselen /   gaven bestaan.
Tot nu toe zijn er duizenden mensen geweest die zich daar hebben gemeld, maar ze kwamen niet eens door de voorrondes heen, er is niet één persoon geweest die zich echt heeft kunnen laten testen omdat het allemaal oplichters bleken.

Ik vind het prima als mensen in bepaalde dingen geloven. Ik denk dat het goed is voor hun zelfvertrouwen en mensen ook gelukkig kan maken. Maar het kan mensen ook valse hoop geven en er wordt ook nog flink wat geld aan verdient. En dat vind ik niet kunnen...

Groetjes, Marisa

Nog even over die persoon op tv, dat is nogal een makkelijke reactie. Ook al zou je nu zwanger worden, kun je nooit meer dit jaar een kindje krijgen. Dat wordt sowieso 2009. En aangezien 90% van de stellen binnen 1 jaar in verwachting is, is de kans dus groot dat dat volgend jaar zal zijn.

Groetjes, Marisa

hey bedankt voor je reactie..
maar sorry ik heb het verkeerd neer gezet maar het is een 3maanden terug dat ik daarvoor had gebeld...
maar ze had het over zwanger worden nog niet over bevallen...
dus volgens haar zou ik dan dit jaar niet meer zwanger worden maar volgend jaar,dan denk ik van;hoe kan ze dat weten/zien enz.enz.

Hey Corina,

Altijd lastig dat soort dingen.....

Ik denk dat er mensen zijn die wel meer kunnen "zien" dat de gewone mens zeg maar.
Ik ben zelf ooit eens bij zo'n centrum geweest bij zo'n open inschrijving avond, iedereen kon daar aanschuiven en over iedereen werd wel een verhaaltje gedaan.
Heel veel mensen die daar zaten hadden een dierbare verloren en er werden dingen gezegd die die lui niet konen weten. Nou zou je denken, misschein horen die mensen erbij ofzo, maar ook bij ons werd een verhaaltje gedaan.
Er werden dingen verteld over de oma van mijn vriend..... dingen die wij niet wisten en bij zijn ouders na moesten vragen.
Mijn schoonouders konden  niet anders dan bevestigen dat dat wat ons verteld was klopte!
En geloof me, ik ben een heel nuchter iemand, ik ging daar ook naar toe met het idee van kom maar op, mij maak je niks wijs...... maar ik ben echt van gedachte verandert......

Ik moet wel eerlijk bekennen, dat ik niet zo in Char en astro TV geloof, omdat dat idd heel erg commercieel is, maar bij dat centrum waar ik toen geweest was moest ik geloof ik € 5,- betalen, kregen we koffie thee met gebak en na afloop een hapje en en drankje, dus echt rijk worden ze er niet van.

Succes!

Liefs Phoebe

hoi pheobe
maar waarom precies geloof je niet in astro tv? ja omdat het commercieel is zeg je.
maar geloof je in dingen als ze tegen jouw   zouden zeggen dat je bijvoorbeeld pas over twee jaar zwanger zou raken?

Afgelopen Februari heb ik ook gebeld naar Astro tv en was toen ook live in de uitzending. Mijn vraag was ook of er voor mij nog een kindje zou komen. Ze vertelde mij dingen die zei niet had kunnen weten en wel klopte. Over de vraag of er nog een kindje zou komen zei ze tegen mij dat ze geen voorspelling kon doe over de maand en precies wanneer. Ze zag wel dat er zou gebeuren begin volgend jaar maar dat kon een bevalling of zwangerschap zijn. Dit heel precies kon ze me niet zeggen. Daarna heeft ze voor mij nog een tarot kaart gelegd en deze uitslag paste precies naar mijn wens. Ze vertelde ook dat het wel heel druk zou worden. Ja dat klopt heb al 2 kids en willen een derde. Dit wist ze niet. Ze wist ook niet dat ik vorig jaar een bbz en miskraam had gehad en toch kon ze me vertellen dat ik naar en vervelende periode eerst mijn lichaam en geest tot rust moest laten komen voordat ik weer zwanger zou willen raken. En ook dat klopte zat op dat moment nog in mijn rustpauze.

In iedergeval ik geloof er wel wat in, maar ook zal er zat zijn die maar nate vinger werk doen. Maar goed ieder mag zijn mening zeggen of ze er wel of niet in geloven.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan