GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

hoi sharine bedankt voor je reactie
maar het heeft niks te maken of je er in gelooft of niet,dat wil dus zeggen dat als je het gelooft dat het dan ook echt uitkomt en als je het niet gelooft dan gebeurd het ook niet!
het is bedrog of het is geen bedrog en dat is eigenlijk ook meer mijn vraag!
volgens haar (ik heb via de prive lijn toen gebeld) zou ik volgend jaar pas zwanger kunnen worden,dan denk ik van na als dat echt zo is waarom ben ik dan zo als een gek met mijn man bezig om te klussen voor een tweede kindje want als je dan toch al weet dat het toch niet raak zal zijn deze maand (en)..

Nee hoor dat gevoel ken ik ook wel een beetje. Dat is eigenlijk (zo ongeveer ook met pendelen dat doe ik namelijk). Heb nu ook 4 pendels voor augustus staan, ik denk voor mezelf nu ook deze maand zou het wel niks worden maar toch iets in me zegt van wie niet waagt wie niet wint. En ja ook die mensen zitten er ook wel eens naast toch!!!. Niet alles kun je precies voorspellen. Het is denk ik ook een onderwerp wat altijd vragen blijft hebben wel of niet in geloven of komt het ook uit. Is eigenlijk heel moeilijk om daar nou een antwoord op te geven.

Je kunt vragen stellen d.m.v een pendel kun je daar antwoord op krijgen. Je kunt alleen vragen stellen waarbij de antwoord eindigd met een ja of nee. Want bij ja gaat de pendel van voor naar achter zwaaien en bij nee van links naar rechts (tenminste dat is bij mij de afspraak). Zo heb ik voor mezelf 2x zwanger gependeld en deze kwam uit maar eindigde helaas in een bbz en miskraam.

Terug
Bovenaan