GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

Tja, zo'n discussie hebben we eerder gehad op het forum. Was trouwens geen leuke discussie............

ik denk dat je je moet afvragen of JIJ er in gelooft. Dan heeft de mening van een ander namelijk niet zoveel gewicht.
Als JIJ blijer wordt van zo'n reading dan is het goed en heb je geen anderen nodig om de bevestiging te geven, met andere woorden: luister naar je eigen gevoel, als die goed is, is het goed.........

Gr. Rimke

hoi rimke,,
maar dat is het m juist,ik weet niet of ik het geloven moet,en of ik er blij van wordt...
want ik denk van of het zijn bedriegers of niet!
er is namelijk geen gulde midden weg lijkt me,net zoiets als CHAR toen ik dat voor het eerst zag had ik precies dezelfde gedachte van;zal het waar zijn of niet?
en bij haar is dus gebleken dat ze nep is...
groetjes

Maar daar kan toch   niemand een antwoordt op geven???
Je weet gewoon niet wat er waar van is, en het valt niet te controleren..........
Dus het is wat je er zelf van maakt..............
Sharine van hierboven heeft meerdere malen voor meiden gependeld, waaronder voor mij en die van mij is uitgekomen..........
Ik heb zelf een aantal keer gependeld voor meiden van " ons clubje" en daar zijn er ook een paar van uit gekomen.
Maar dus ook een paar niet, is het dus toeval of is het waarheid.
Ik denk dat je heel lang kan zoeken naar een antwoord, net als de vraag of God bestaat of niet................en dat bedoel ik dus met: geloof waar je zelf in geloof! Niemand kan je antwoorden geven, want de antwoorden zullen altijd gekleurd zijn en niemand kan met keihard bewijs komen, een tamelijk onzinnige discussie dus.................sorry!

hoezo een onzinnige discussie?
er is maar 1waarheid en daar kan je volgens mij wel achter komen anders zijn ze daar bij CHAR ook nooit achtergekomen,het zal alleen erg moeilijk worden om daar achter te komen......
en pendelen? dat zal dan ook wel nep zijn want voor wat ik bij sharine heb gelezen hoe dat werkt,tja dan heb je altijd 50 % kans dat het antwoord goed is...
net zoals je de chinese astrologie die het geslacht bepaald van wat je krijgt als je zwanger bent tja ook daar heb je 50 % kans dat hij gelijk heeft...
ik vind alleen hoe kan zo iemand nou zien,voelen,merken dat ik niet eerder zwanger zal raken als volgend jaar??

Terug
Bovenaan