genant... geen sexgevoel

Nou meiden.... nu komt het
Mn man heeft uit zijn eigen toch zn excuses aangeboden gisteravond op bed dat hij niet mee is geweest, en excuses aanbieden is voor hem al heel wat, hij heeft er namelijk best veel moeite mee, hij stottert namelijk en op zulke momenten komt hij er bijna niet uit, dus daar ben ik wel gelukkig om.
(Hihi, en dit zonder dit forum te laten lezen, hihi @ mama van zarah)

Ik vind het heel lief dat jullie reageren op mijn berichtje, dankjewel daarvoor, kon toch fijn mn hartje luchten

Liefs marina

Hoi,

Wat vervelend en zeker dat ze er niks aan kunnen doen een gescheurde zenuw!
Ik vind alleen wel de opstelling van je man teleurstellend, jij doet de moeite om er werk van te maken, wat toch in jullie beider voordeel is en hij probeerd van een afstandje toe te kijken, zo werkt het natuurlijk niet, ook bij de seksuoloog krijgt misschien juist hij dingen te horen die het plezier toch wat kunnen verhogen, daar zou hij toch bij moeten zijn!
Ik heb trouwens na de bevallingen ook klachten gehad over mijn clitoris, maar dan precies tegenovergesteld heel gevoelig, zo danig dat het klaarkomen niet ging omdat het tegen het pijnlijke aanzat, bij mij zeiden ze toen dat ze zoiets nog nooit gehoord hadden en daar kan ik het mee doen!
Nu gaat dat gelukkig wel goed, door inderdaad wat aanpassingen!

Nou meid ik hoop dat het uiteindelijk goed uitpakt voor jullie beide!

Gr MJ

Fijn dat hij zijn excuses heeft aangeboden. Snapt hij nu eindelijk dat het voor jou niet iets makkelijks is. Istie toch wel leuk, jouw man!

Hoi reisa, haha hij is best heel leuk hor , en jah iedereen heeft toch zo wat... alleen was het nu wel effe balen voor mij.

Hij gaat vrij vragen, nu nog effe afwachten want zn baas is de gemakkelijkste niet, maar hij heb al gezegd dat hij anders gewoon naar huis gaat en zn baas pech heb.
de 31e moeten we dus

liefs marina

Marina,

Wat knap dat je hier verteld en dat je heen bent gegaan, topper! Ik zou me er ook niet prettig bij voelen. Maar ja, sex zonder gevoel is ook waardeloos!
Ik wil je veel suc6 wensen bij je volgende afspraak en dat je er samen lachend weg komt en SAMEN weer gaat genieten!!!

Liefs Lientje

Ik hoop zeker dat we weer samen kunnen genieten en ben ook heel benieuwd wat die sexuologe gaat zeggen want het gevoel in mijn clitoris en labia zal gewoon niet meer terugkomen omdat een kapotte zenuw gewoon niet meer genezen kan.
Dus ben heel nieuwsgierig!!

Liefs marina

Terug
Bovenaan