genant verhaal, onveilige sex!

Om me dood te schamen maar hier komt mijn verhaal:

Ik zal het zo kort  mogelijk houden zonder in detail te treden!
Bij de bevalling ben ik gescheurd en gehecht. Nu 11 weken later zit dat nog steeds niet lekker. Om maar zo te zeggen: of alles is gewoon nog te strak of ik ben te strak gehecht. eind januari heb ik een afspraak bij de gynecoloog om te laten kijken (fijn)
Toch lijkt het allemaal mee te vallen want deze week is ''het'' dan toch gelukt en omdat dat zo plots was en de druk bij mijn man na al die weken toch wel erg hoog was, was het na 1 sec dus al prijs...........
Zonder condoom dus....hoe dom, daar ben ik dan 30 jaar voor geworden....we zijn toch geen pubers meer zeker, kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan! Ik ben na de bevalling nog niet ongesteld geweest maar eens moet de 1e eisprong zijn natuurlijk, ik geef toe dat de kans niet groot is, maar ik heb (via internet) toch maar een testje gekocht

Waarom vertel ik dit aan jullie? Geen idee misschien wel om even te waarschuwen: meiden een ongeluk zit in een klein hoekje....

Elke

Nou hier nog zo eentje hoor!   Ik was dan al wel weer met de pil begonnen.
Deze is alleen niet meteen betrouwbaar.
Dus de eerste paar keer netjes een condoom gebruikt.
Maar ja soms ga je zo op in het moment, dat je denkt o dat kan zo ook nog wel.
Nou hier dus ook niet!
Vandaar ook mijn vraag onder jouw stukje.

groetjes,
mama2004

Wij hebben het nog maar 1 x gedaan. Met condoom, maar ik ben daar niet zo gerust op want met condoom is bij ons zo vaak fout gegaan! Ik heb over 2 weken een afspraak bij de gyn om een spiraaltje te laten zetten... want op deze manier vind ik sex niet echt iets om van te genieten...

Oei oei oei, ben je eindelijk volwassen en moeder, maak je je nog zorgen of je per ongeluk zwanger bent geworden. doen jullie wel een beetje voorzichtig? ik mag vanaf deze week weer veilig zonder condoom (hoihoihoi), maar ik ga van de pleisterpil weer overstappen naar een 3-fasenpil. die pleister leek me ideaal, maar al binnen 10 minuten plakken er allemaal stofjes aan t randje. bah, geen gezicht.
vrij ze! gr joeki

nou nog 5 nachtjes slapen en dan kan ik de test doen. Ik was het al weer bijna vergeten. Ik maak me er dus niet al te druk om, maar stel je voor zeg.
Ik ken een vrouw hier in de wijk die 3 maanden na de 1e al weer zwanger was van de tweede. Ze dacht dat ze niet zwanger kon worden als ze borstvoeding gaf.......
Wie helpt dat fabeltje nou eens de wereld uit!!!
groetjes ELKe

Leuke droom gehad vannacht... NOT! Ik droomde dat ik een spiraaltje ging laten zetten maar dat de gyn na de echo met de mededeling kwam... gefeliciteerd, je raadt het al hahaha. Gelukkig heb ik nooit voorspellende dromen!

Asja, weet je al iets?? Ik heb 3 weken geleden ook een test gedaan, gelukkig niks! Ik was al wel weer aande pil, maar dacht echt zwangerschapstekenen te voelen, dus toch maar testje gedaan. Inmiddels al weer ongesteld geweest gelukkig!

Gr. Mia

Vreemd hoor,mijn gyn zei me dat als ik volledige bv gaf...het gewoon veilig was want de bv is dan een soort van anti conceptie.

maar ik bloed wel af en toe dus dan moet je wel anti conceptie gebruiken.

groetjes Gea

Terug
Bovenaan