genant verhaal, onveilige sex!

hoi,
nou ik heb een testje gedaan hoor. Oef negatief.
Riscant zeg van een gynecoloog om te zeggen dat het veilig is. Ik heb al verschillende verhalen gehoord waarbij het dus mis is gegaan.
groeten Elke

Gea je kunt ook op je gyn vertrouwen. Voordeel:  hoef je ook geen discussie meer aan met je man over een vierde, kun je lekker de gyn de schuld geven  En misschien kun je dan op zijn Amerikaans ook nog de gyn aanklagen en er een soort alimentatie / vergoeding uitslepen hahahahahaa...

Oooooh ik wil zo graag weer zwanger zijn!
Ik mis de bewegingen in mijn buik!!!!

Mijn man wil nog niet gaan voor de tweede.
Als het aan mij lag................

Zo rond de zomer dan gaan we voor een broertje of zusje voor Thijmen.

Groetjes Marieke

nou bij ons dus ook hetzelfde. en het ergste is het is niet 1 keer gebeurd maar vaker.
nu moet ik ook zeggen als je al zolang zonder doet denk ik er ook niet aan. en in mijn achterhoofd zit ook zo iets van het kan toch niet op de normale manier lekker dom want dat zegt niks haha
maar ja ben (gelukkig) nu ongesteld dus die spanning is ook weg.
nou daar zitten we dan allemaal volwassen kinderen en dan dat vergeten haha

groetjes danielle

Jeetje Marieke dat jij er al weer zin in hebt joh! En vooral: dat je man er al weer zin in heeft! Die van mij moet er niet aan denken hoor, komt ook door mijn bevalling vrees ik
Op zich zou ik er ook wel een hele rits willen, maar denk je wel even aan je lijf? Als je kleine nog niet loopt of net loopt is het zwaar hoor om zwanger te zijn. Tenslotte kunnen ze nog niet zelf de trap op en af en dan loop jij al kogeltje rond.... met 12 kilo op je arm    Hoef je er net nooit meer uit s nachts en huppa daar ga je weer. 2 kids onder de 2 is ook 10 luiers op een dag.
Er zitten natuurlijk ook voordelen aan, maar aangezien die bij jou nu de overhand voeren wilde ik je ook even op de nadelen wijzen.
Of ben ik nou gewoon vreselijk jaloers  

Groetjes
Wasabi

Terug
Bovenaan