genant verhaal, onveilige sex!

Hoi hoi,

Ik zou echt heel graag al voor nummer 2 gaan...
Maar mijn man wil wachten tot de zomer, dan is Thijmen 9 maand en zal er op zijn minst 1,5 jaar tussen Thijmen en zijn broertje of zusje zitten.
Dat lijkt me heerlijk....Ik zou wel graag 3 kinderen willen vlak achter elkaar.
Lekker gezellig en druk in huis, leuk leuk!!!!

Maar ik weet dat het niet goed is voor mijn lichaam.
Toch voel ik me als vanouds, ik ben weer regelmatig ongesteld en heb nergens meer last van!
Afgelopen weekend had ik mijn eisprong hahaha, dus ik zeg tegen mijn man;
ZULLEN WE????

Hij trapte er niet in hahaha.
Laat hij nu maar even de verstandigste zijn.

Groetjes Marieke

Ik wil ook heel graag een tweede. Mis het zwanger zijn!
Maar ik wil eerst van mijn kleine Vlinder genieten. Dus als ze 1 jaar is, kijken we wel weer verder.
Nu eerst alle aandacht voor haar! (en alle energie, want zwanger zijn is wel vermoeiend)
Maar ik begrijp je gevoel goed hoor Marieke.

Groetjes, Kar

Dit is mijn eerste keer op een forum. I
k heb een dochter van bijna 4 en een dochter die 11 november is geboren en ook ik wil nog een 3de. Niet nu.........maar wel over 1 jaar ofzo. Mijn geliefde is er nog iet helemaal uit!!
Menstrueren jullie dan allemaal al regelmatig?? Ik heb het idee dat ik nu ongesteld moet worden maar bij mijn oudste dochter duurde het 9maanden voordat ik het werd!
Zijn er meer baby's op 11 november geboren??
Groet Neis

Ja hoor hier nog 1.
Ik zou ook dolgraag weer zwanger zijn. Ik mis het ook enorm.
Ook al had ik geen fijne bevalling, en de week erna veel pijn gehad. Toch heb ik het er weer voor over. Ik mis het getrappel in mijn buik, het naar de verloskundige gaan, zwangerschapscursussen, kortom het zwanger zijn.
Natuurlijk vind ik het geweldig dat ze er is, maar misschien komt het omdat je nu nog zo weinig ermee kan.
Ik ben dan full-time moeder, maar af en toe heb je echt niks om handen. Mijn lieverd slaapt veel!
En dan is mijn schoonzus zwanger. Best een beetje jaloers, dat zij nu die speciale tijd ingaat. Ik gun het haar van harte en vind het geweldig voor haar.
Maar ik mis het echt.
ik ben 3,5 week te vroeg bevallen, dus heb het idee dat mijn zwangerschap nog niet af was, heb er geen afscheid van kunnen nemen zeg maar.

hallo

hier nog z'n moeder (en vader) die het erop wagen omdat ze geen zin hebben om op het moment supreme een condoom te pakken,we vinden het allebei minder voelen als je vrijt met een condoom dus nu gaan we voordat hij komt eruit,jaja hoe stom kun je zijn,altijd iedereen verteld dat je dat niet moet doen want je kunt zwanger raken en nu doen we het zelf,ik wacht dan ook met smart op mijn ongesteldheidmaar dat laat nog even op zich wachten tot die tijd vrijen we zo min mogelijk of doen we het 'handwerk''

'groetje nienke de trotse moeder van aaron 24-11-2006

Hoi,

ik ben blij om te lezen dat veel mama's zo denken. Ik heb nu 3 kinderen (4jr. 19mnd.11wk), en nog wordt ik meteen jaloers als iemand weer zwanger is, of net bevallen. Heerlijk toch al die aandacht tijdens je zwangerschap en in je kraamweek. Ik heb er drie keer volop van genoten.................en nu.............nu de jongste 11 weken is..........is de volle aandacht van iedereen er al langzaam af aan het gaan. Niet leuk hoor!!!!!

Onze 3e was ook niet gepland (wat kun je tegenwoordig nog plannen noemen), want ook wij hadden geen zin om een condoom te gebruiken. BINGO!!!! Harstikke zwanger........effe flink schrikken, maar na 1 dag al heel blij, en nu is ze alweer bijna 3 maanden.
Maar nu toch maar met condoom.........ook al zou ik zo weer zwanger willen zijn en in m'n kraambed willen liggen.

Hadden jullie ook niet, dat je  een standbeeld van je  verloskundige op zou willen richten? Vooral bij mij 1e had ik dat heel erg. Ze had zoveel indruk op mij gemaakt. Ze heeft alle drie mijn bevallingen gedaan, wat ik ook heel speciaal vindt.
weet je wat ik ga een supersite voor haar maken (geintje). Ik omschrijf m'n gevoel een beetje.

Nou het is weer een heel verhaal geworden.

mama3  

grappig, ik heb dat gevoel bij mijn verloskundige ook. Echt een geweldig mens. Ik was tijdens de bevalling volledig in paniek, ik heb echt gegild van de pijn en heb het allemaal niet bewust meegemaakt (2,5 uur, nooit pauzes tussen de weeen, enkel rugweeen, even zieligdoen hoor, hihi) Ze was heel streng en toonde totaal geen medelijden. Later vroeg ze of ik dat erg had gevonden. Juist niet! Een stevige aanpak dat is het enige dat me een beetje bij mijn positieven bracht.
Ik mis nu mijn buik pas. ALs ik zwangere vrouwen zie denk ik: waarom heb ik er toen niet meer van genoten. Maar hoe doe je dat? Bewust genieten? Ik zou het voor een volgende keer ook niet weten. Naar mijn kraamtijd verllang ik helemaal niet! Die vond ik vreselijk. Ik was moe, zwak van het bloedverlies en kon 10 dagen niet zitten. Ik sta niet te springen zoals hierboven geschreven wordt om weer te bevallen, maar het zwanger zijn vond ik heel bijzonder.
Dus toch maar even een voorbehoedsmiddel gebruiken. Ik geef nog borstvoeding en nu blijkt dat de arts waar ik heen wilde echt perse wil wachten met het plaatsen van een spiraaltje  tot ik 1x heb gemenstrueerd. Nou dat kan nog wel even duren, lastig hoor.
groeten Elke

Ik heb ook dat ik een beetje jaloers kijk naar vrouwen die zwanger zijn.
Het kindje heb je dan nog altijd bij je en is dan nog helemaal voor jou alleen!!!
Heerlijk.
En inderdaad, heb  het idee  dat ik meer had kunnen genieten, maar  ja hoe  doe je dat. Ik heb het geprobeerd, maar de tijd gaat achteraf gezien zo snel!

Groetjes, Kar  

Terug
Bovenaan