Genante vraag; pijn in onderbuik na sex


Hey
ik heb er ook last van vooral in het begin heel erg
maar ben nu 22 weken heb net me 2e echo gehad en alles was weer in orde
ik maakte me er eerst ook druk om maar mijn arts zegt dat dat nergens voor nodig is!
groetjes Marieke
 
hallo hallo iedereen,,

ik had dat ook in t begin, en was ook angstig om sex te hebben, soms nog wel ns eigenlijk, is normaal denk ik hoor maar de baby zit heel veilig daarbinnen. ik denk dat iedereen wel angstig is in t begin...tis ook allemaal zo nieuw!! hihi.

 
<p>ik voelde tijdens de zwangerschap vanaf begin iets onder in de buik</p><p>later voeldik dat dat de baarmoeder  is die hard word</p><p>is niet ernstigs </p>
 
<p>Ik had ook heel veel last van buikpijn, </p><p>ook in 5de week had ik ontzettende kramp wel 10 min lang. Maakte me echt zorgen, had die dag ook seks gehad.</p><p>ik had ook echt aan houdende pijn van 3 tot 5de week ik dacht dat ongesteld zou worden. Maar dat kwam dus niet</p><p>maar ben nu ik me 12de week en heb na de seks nog steeds wel buikpijn, ik heb sowieso regelmatig buikpijn, weet dat deels me darmen zijn maar soms heb geen idee of me darmen zijn of de baby Haha, maar alles is goed. </p><p>Gewoon lekker genieten van je zwangerschap en de seks (extra lekker nu)</p>
 
<p>is normaal, tot een week of 10 had ik ook dat zeurderige menstruatie gevoel wat doortrok naar mijn onderrug en bovenbenen.</p><p>vk gaf aan dat dit echt door de groeiende baarmoeder komt. nu heb ik dit niet meer. nu vooral als ik teveel doe pijnscheutjes.</p><p>tenzij je pijn onhoudtbaar wordt he dan moet je echt bij je verloskundige aan de bel trekken!</p><p> </p><p>15+1</p>
 
Billie haar kindje zal inmiddels 10 jaar zijn als het goed is, maar inderdaad, veel vrouwen hebben dit, zorgen maken heeft geen zin! 
 
Ik herken me meteen hierin, wist alleen niet dat ik zwanger was.. elke keer tijdens en na de seks pijnlijke steken in de buurt van men navel. 
Werd steeds minder tussen mijn partner en mij hierdoor tot we na 3 maanden geleden helemaal geen seks meer hadden.
Ik ben huilend van de pijn gestopt tijdens de laatste keer en heb de dag erna meteen HA gebeld om te onderzoeken waar niks uitkwam. Nou heb ik ook MS dus dacht de HA dat het daar aan lag. Uiteindelijk toch doorverwezen naar de gynaecoloog anderhalve maand later en die kwam na een aantal onderzoeken doodleuk vertellen dat ik zwanger ben. Na verder onderzoek bleek ik al 22 weken zwanger te zijn.
Ben nu 25 weken zwanger en sinds een week heb ik weer "zin" om mijn vriend te bespringen. Gisteren voor het eerst weer seks gehad en ookal was ik een beetje huiverig voor de pijn was het toch genieten en komt het hopelijk weer helemaal goed tussen mij en mijn vriend. 
Kan nu na de onzekerheid weer genieten van de resterende tijd met mijn hummeltje.. :)
 
Ik herken me meteen hierin, wist alleen niet dat ik zwanger was.. elke keer tijdens en na de seks pijnlijke steken in de buurt van men navel. 
Werd steeds minder tussen mijn partner en mij hierdoor tot we na 3 maanden geleden helemaal geen seks meer hadden.
Ik ben huilend van de pijn gestopt tijdens de laatste keer en heb de dag erna meteen HA gebeld om te onderzoeken waar niks uitkwam. Nou heb ik ook MS dus dacht de HA dat het daar aan lag. Uiteindelijk toch doorverwezen naar de gynaecoloog anderhalve maand later en die kwam na een aantal onderzoeken doodleuk vertellen dat ik zwanger ben. Na verder onderzoek bleek ik al 22 weken zwanger te zijn.
Ben nu 25 weken zwanger en sinds een week heb ik weer "zin" om mijn vriend te bespringen. Gisteren voor het eerst weer seks gehad en ookal was ik een beetje huiverig voor de pijn was het toch genieten en komt het hopelijk weer helemaal goed tussen mij en mijn vriend. 
Kan nu na de onzekerheid weer genieten van de resterende tijd met mijn hummeltje.. :)
 
Terug
Bovenaan