Gender disappointment

Heb zelf twee jongen en ben nu 9 weken zwanger van .. ja wat zal het worden? Zelf hoopte ik bij #2 al bij een meisje, nu al helemaal! Nog even afwachten.. zal geen teleurstelling zijn als ik nog een jongen krijg, maar toch zou een meisje leuker zijn. 

Hoi! Ik begrijp het wel hoor als je iets graag wilt en het is niet zo is toch even balen.. 
vind het alleen apart dat ze dat denken want het geslacht is toch pas later te zien alleen via het bloed met de nipt kunnen ze dat toch zo vroeg Vast stellen.. dus wie weet is het toch een meid! 
En zo niet zijn er toch ook wel praktische voordelen aan het hebben van 2 jongens 
zoals speelgoed, kleertjes, later op de zelfde sport ook makkelijk hoef je niet van voetbal naar paardrijden etc
En denk even aan de ruzies tussen broer en zus slaan gillen haren trekken krabben bijten etc 
broertjes geven elkaar een mep en een stomp en het is wel weer klaar
als je 2 jongetjes krijgt kun je lekker een jongens film op zetten en heb je niet dat gezeur ik wil de ninja turtels zien en de ander wilt weer Assepoester kijken met als gevolg weer gillen huilen boos 
hoe dan ook heel veel geluk! 

Hahaha @Nikki Nikki, dat staat mij dus te wachten!
@mamad wij verwachten ieder ogenblik een meisje. Ik wacht tot ik de eerste wee voel ! Iedereen om mij heen dacht dat ik een jongetje kreeg, zelfs ook via de nub theorie, maar toch echt een meisje! Ik vind het super spannend. Ik hoop dat je er uit komt meis, dat komt vast goed. Die hormonen zijn soms zoooo k*t om het even zo te zeggen. Normaal kan je iets zo weg wimpelen en nu blijf je er lekker in hangen. Nog een hele fijne zwangerschap, laat je nog even weten wat het is? Bij de echo over 10 dagen! 

Ik had ook echt een voorkeur, denk dat iedereen dat wel heeft. Ik wilde graag een jongen en iedereen dacht ook echt dat het een jongen zou worden mijn moeder zei ook jij bent niet echt een meisjesmoeder, toen de echopiste zei jullie krijgen een dochter moest ik echt even schakelen ik was er zo van uit gegaan dat het een jongen zou worden, maar ook dat gevoel heb ik snel uitgeschakeld en ben nu hartstikke blij met m’n kleine meid. 
Denk dat het vast wel goed komt en dat je schuldgevoel wel weg ebt. 

Zelf had ik ook een voorkeur voor de tweede kindje, ik wou ook graag een meisje omdat ik al een zoon heb. Een meisje andere ervaring enz..  iedereen om me heen zei dat ik een meisje zou krijgen en dan ga je er automatisch op verheugen. Stiekem keek ik ook al naar meisjes kleren en spullen? toch bleek het een jongen te zijn op de echo. Het klinkt misschien heel gek maar was een beetje teleurgesteld omdat ook iedereen zei dat het een meisje zou worden. Ik had mijn gevoel wel snel overgeschakeld. Ik ben heel blij met nog een zoon, zou het zeker nooit willen veranderen. 

Hey meiden bedankt voor al jullie reacties! Het is nog ff nog spannender voor me gemaakt.. ik ging bij 13.4 (vorige week) voor een geslachtsbepaling en toen was het geslacht nog niet goed ontwikkeld.. Ze hebben me toen 'valse hoop' gegeven door ze zeggen dat ze voor 80% dachten dat het een meisje was. Ze zagen een uitsteeksel maar ook 3 streepjes. Ik durfde dit zelf niet te geloven maar toch in je achterhoofd denk je: zij zijn de experts.. Bij 14.3 ben ik terug geweest en het is toch echt een jongen. Die klap kwam hard aan.. Als ze gewoon niks gezegd hadden dan was het minder hard aangekomen. Dit is nu 3 dagen geleden dn ik heb af en toe nog een kutgevoel. Ik ga maar eens even heel veel geld uitgeven aan babykleertjes, dat verzacht wellicht haha! Het komt echt wel goed maar heb ff tijd nodig.

Terug
Bovenaan