[quote quote=10212176]Ik heb zelf juist altijd geroepen dat ik een jongensmoeder was en dat ik absoluut geen meisjes wilde, want dat vond ik maar ingewikkeld. Mede door ervaringen in het verleden met meiden ? Maar nu blijk ik zwanger te zijn van een meisje (eerste kind is wel een jongen) en toch vind ik het super bijzonder. Onze eerste zoon is echt een mama’s kindje en ik merk nu al dat dit kind een heel ander karakter gaat krijgen. Zou me niet verbazen als het papa’s meisje wordt. Maar wat misschien ook wel scheelt wat betreft het aan jou hangen van jullie eerste dochter: ben jij het meeste thuis? De kinderen gaan natuurlijk iets meer hangen aan de ouder die het meest thuis is, want die zien ze nu eenmaal meer. Mijn man kan dit goed relativeren en begrijpt het ook wel, alhoewel het voor hem soms ook wel moeilijk is als onze zoon weer eens voor mij kiest ipv voor hem. Ik ga er zelf vanuit dat die kieskeurigheid zal afnemen met de jaren en de kinderen uiteindelijk net zo veel naar hun papa zullen gaan als naar mij als ze ouder worden.[/quote]
Bij ons is hij meer thuis dan ik. We werken hetzelfde aantal uur maar hij werkt vanuit huis. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat het straks goed komt en eentje meer naar hem toe zal trekken. Zou ik ook voor hem heel erg fijn vinden ?
Bij ons is hij meer thuis dan ik. We werken hetzelfde aantal uur maar hij werkt vanuit huis. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat het straks goed komt en eentje meer naar hem toe zal trekken. Zou ik ook voor hem heel erg fijn vinden ?