Genietmomentjes

Op een dag zijn er véél genietmomentjes met kleine peuters en zo zijn er zo af en toe ook irritatiemomenten (maar daar gaat deze topic niet over)

Waar ik benieuwd naar ben:

Wat is je meest recente genietmoment met je kleine?

Zal ik beginnen:

Vanochtend zat ik om half 8 met Sophie op de fiets, op weg naar het kdv. We hadden al een hectisch uurtje achter de rug thuis maar dan:

De dag ontwaakt, de vogels fluiten er zit in lente in de lucht. Ik fiets met mijn kleine vrolijke meisje voorop de fiets, haartjes in de wind (wat ruikt dat toch lekker, het hoofdje van je kind) en met haar kwetterende stemmetje laat ze me zien en horen waar de eendjes, de bomen en de vogels zijn. Zo vrolijk, lief en onschuldig.

En voor de rest kan het me dan bar weinig meer schelen dat ik de trein mis en de rest van de dag achter de feiten lijk aan te rennen....... Kijken door de ogen van een klein meisje is het mooiste wat er is!

Ben benieuwd naar jullie genietmomentjes!
Liefs,
Susan

Vanmiddag liepen we door het winkelcentrum(pje). Kian aan m'n hand, en met z'n andere hand liep hij van alles aan te wijzen en er enorme verhalen bij te vertellen. (niet verstaanbaar hoor, maar het klonk nèt echt)  En niet zachtjes hoor. Iedereen kon het horen! En iedereen keek en lachte erom. Nou, trotser kan je mij niet krijgen! Dan mag de rest van de wereld instorten (bij wijze van natuurlijk), mijn mannetje is dan het enige wat belangrijk is!
Liefs Nelleke

Hoi Susan,

Wat maken die kleine mensjes het leven toch mooi hé.

Vanmiddag na Tess haar middagdutje en appeltje,gingen we samen met haar sesamstraatblokken(zwaar favoriet op het moment) een hele hoge toren bouwen.Ze zegt dan ook "hoge toren"en laat haar stemmetje dan een paar octaven lager klinken...zo  schetig,dan krijg ik al een dikke vette smile op men toet.Vervolgens laat ze de toren met zoveel enthousiasme omvallen en schatert ze van het lachen en komt dan helemaal tegen me aan hangen van het lachen en ik lach uiteraard keihard mee....zo'n lol samen.Nou dan wordt ik helemaal warm vanbinnen.Wat hou ik toch veel van  die kleine meid.

Liefs Kitty en Tess    

Afgelopen zondag,we hadden een verjaardag.
Er waren meerdere kinderen.
Mila wou steeds mee de tuin in met hen.
Toen ik ze daar  alleen zag lopen tussen die andere kindjes,vondt ik haar al zo groot!
Daar genoot ik echt van.Mijn dochter die daar stond.!
Ik kwam vandaag thuis van mijn werk,Mila wachtte al met oma.
Om haar dan weer te zien en om te zien wat ze weer heeft geleerd.Geweldig!
Wat ik ook heerlijk vindt om te zien is dat ze zo dol is op papa,wat een lol hebben die samen.
En zo zijn er zoveel momenten hihi.
groetjes piewie.

Oh waar moet ik beginnen, hihi.

Dit weeken zijn we met z'n drietjes naar meubels wezen kijken voor in het nieuwe huisje straks. En Jamie liep voorop de hele winkel door. Tegen iedereen "hoi" zeggen en iedereen moest lachen als ze hem zagen lopen. Chiel en ik glunderden van trots!!

Maar ook heb ik vanavond nog genoten. ik legde hem op bed en we hebben echt nog een kwartier gelachen en gespeeld. Hij is dan zo knuffelig. Ik geniet daar echt van.

Gr. Natasja mv Jamie

Mijn mannen samen spelend in bad.
Zelfs papa is dan weer kind he. Ze spetteren alles, maar dan ook alles nat.
De een kijkt nog ondeugender dan de ander.
En dan daarna Yoëll heerlijk in de handdoek op je arm, wat is ie dan ineens weer klein...

Ik heb twee genietmomentjes voor beide kinderen 1

Vandaag zat Tess bij mij op schoot en wa op haar manier een heel verhaal aan het vertellen met af en toe een verstaanbaar woord. Toen ze klaar was keek ze me indringend aan. Ik zei tegen haar "ja echt waar" ze zei toen met een grote glimlach ' ja"
Dit was zo schattig net alsof ze dacht eindelijk begrijpt iemand me.

Nick vroeg gisteravond of hij Tess naar bed mocht brengen en daar gingen ze hand in hand. Hij heeft haar uitgekleed haar pyama aangedaan en we hebben haar samen in bed gelegd. Zijn knuffel mocht bij Tess slapen en hij vertelde haar nog dat als ze moest huilen hij bij haar kwam .....zucht

Liefs sandra

Ohhhh,wat een prachtige genietverhaaltjes van iedereen,kan ik dan ook weer van genieten!!
Liefs Kitty en Tess.

PS:Ik hoop dat er nog meer genietverhalen bijkomen.

Terug
Bovenaan