Ow wat een leuk topic! En zeker omdat ik vandaag ook echt zo'n heerlijk moment had, of zelfs eigenlijk twee.
De dag begon hier in Eindhoven meteen met regen en dat terwijl Janne in haar pyjama al klaar zat op haar nieuwe driewieler (gisteren door opa en oma meegebracht) en riep " buiten, buiten". Tja, niet zo leuk. Maar als ze binnen is, moet ik de hele tijd het liedjesboek (met leuke illustraties) erbij pakken en zingen. Ze lag heerlijk tegen me aan, terwijl ik aan het zingen was. Zij lekker aan het duimen, brabbelen en wijzen en ik mocht haar gewoon tussen de liedjes door knuffelen en kusjes geven. Hmm, lekker lang genieten dus (veel liedjes). Later toen het droog was toch met de "iets" de deur uit (zo noemt Janne haar fiets trots). In de Hema leek ze al zo groot, kwam zelf (met een beetje hulp) binnen en gaf haar allereerste dvd van Nijntje aan de cassiere. Haha, was net echt, ze snapte dat ze hem eerst aan de mevrouw achter de kassa moest geven! (we hebben in het verleden wel eens grote waterlanders gehad omdat ze de bal toch echt even 30 seconden moest aangeven om de prijs te scannen).
Kortom, jammer dat ik morgen moet werken...
Heerlijk ook om te lezen dat iedereen zulke smeltmomenten heeft, smelt ik ook weer een beetje mee.
Liefs Bregje, mv Janne (17-07-2006)