Genietmomentjes

Hoi,

Vanmorgen hoorde ik om 7.30 uur de eerste geluidjes vanuit de kamer van Thom (bijna 5). We hebben hem een digitale wekker gegeven, en geleerd dat hij eruit mag komen als de 8 vooraan staat. Die stond daar dus nog niet, en meneer ging heel lief spelen. Om 7.50 uur begon ook Danae. Thom vroeg of hij bij Danae mocht gaan spelen. Tuurlijk! Dus de deuren open, en spelen maar! Zo leuk om te horen en te zien hoe ze met z'n tweetjes in Danae haar ledikant zitten. Speelgoed erbij. En mama nog even lekker naduttend in bed..... Zalig! Daar kan ik nou erg van genieten.

Groetjes, Cathy

AAAAH wat heerlijk om te lezen zeg!
Ook hier vele genietmomentjes per dag....de afgelopen dagen is Puck ziek (hoesten, koorts) en was ze dus erg hangerig en huilerig. Als ze savonds met haar fles bij me komt zitten pak ik haar weleens vast als een baby en zeg dan: "ben je mama's kleine baby??". Gisteren kwam ze zelf bij mij op schoot liggen, keek me met haar waterige oogjes aan en zei "baby?". SMelt!

liefs, Marcia mv Puck

ik heb er wat hoor, hi hi hi maar de meest recente...
Net voor zijn middagslaapje zat hij Sesamstraat te kijken, bengelt dat hij op schoot wil zitten en meneer nestelt zich tegen mij aan op m'n schoot.
Hoofdje tegen mijn schouders en mijn hand vasthouden en af en toe knuffelen tussen Ienieminie en Elmo door.
Daar kan ik echt van genieten, saampies op de bank relaxen....
En daarna breng ik m naar bedje toe en dan is hij zo ontspannen, hij geeft nog wat "luchtkusjes" aan me en hij slaapt gelijk....
Heerlijk!

liefs
di silva mv Enzo

Dat was absoluut vanmorgen!
Na 5 dagen in het zh te hebben gelegen,kwamen mijn beide jongens vanmorgen lekker even bij mama liggen in het grote bed,wat had ik dát gemist!
Heerlijk!
Groetjes Tanja

Wat een heerlijk topic... smelt!

Hier heeft Isis de laatste tijd een vreselijk recalcitrante fase, en ik heb dus het gevoel dat ik haar alleen maar dingen aan het verbieden ben. Van de genietmomentjes (die er gelukkig ook nog genoeg zijn, hoor) geniet ik nu dus dúbbelop.

Afgelopen zondag lag ik behoorlijk ziek in bed, en kwam Richard even naar boven met Isis. Samen zaten ze bij mij op bed. Nu geeft Isis pas sinds kort "echte" kusjes, en op een gegeven moment gaf ze ineens uit zichzelf eerst mij een heel lief kusje, en toen papa, en toen weer mij, en toen weer papa... en zo wel een paar minuten lang! Ik had de tranen in m'n ogen... wat een heerlijk intiem moment was dat!

Verder is een dagelijks genietmoment het moment dat wij, voordat we zelf naar bed gaan, samen nog even bij Isis gaan kijken en in stilte genieten van dat wondertje wat daar zo lekker rustig ligt te slapen...

Groetjes,
Myrna mv Isis en 34w zwanger van onze tweede meid!

Ik geniet aan één stuk door van mijn kroost!

Maar Thomas die de hele tijd Nina kusjes geeft, aait en knuffelt, en wil kietelen, het laatste restje melk naar binnen proppen... Tranen troef hoor! lang leve de restanten hormonen!

En Thomas is laatst een paar adgen ziek geweest en is een paar keer bij ons in bed geeindigd onder luid papa geroep... Ondertussen moest ik er dan soms wel even uit om bij Nina te kijken of flessen. Maar als ik dan weer het bed in schoof naast mijn twee mannen en dan Thomas in zijn slaap mama hoor zeggen terwijl ie naar me toe draait en een handje op mijn schouder legt.... Dan val ik toch wel heel gelukkig in slaap hoor!

Kus, Marieke

PS: Wat een vreselijk lief topic zeg!!

Vandaag was ik met Ivar even bij mijn schoonouders. Ik wilde even snel naar de Action dus liep zo het huis uit (Ivar was met opa in de badkamer dus die zag me niet). Sta ik heel even met de buurvrouw te kletsen, staat Ivar ineens voor het raampje van de voordeur naar me te kijken en een beetje zo te kijken "mama waar ga je heen?". Dan zou ik hem zo wel weer willen oppakken en knuffelen, zo lief!

Verder komt hij de laatste tijd heel vaak tegen me aanliggen op de bank, of legt zijn hoofd op mijn schoot en dan kriebel ik hem door zijn haartjes, zo heerlijk!

Liefs Jenneke

Ooooh wat is dit leuk om allemaal te lezen!!

Ik up 'm nog een keer, we hebben vast nog wel meer genietmomenten... en recent is ook een relatief begrip natuurlijk haha.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan