Gerommel

Vannacht veel last gehad van harde, pijnlijke  buiken.
Slecht geslapen dus (maar dat is niets nieuws).

Vanochtend op de fiets boodschappen gedaan etc! In de AH stond ik echt te puiffen, ook op de terugweg moets ik op een gegeven moment gewoon afstappen vanwege de pijn. Een menstruatieachtieg pijn en een drukkend gevoel.
Wie weet is de kleine nu ingedaald? Thuis is de pijn wel weer wat afgenomen.

Ik moet zo meteen op controle bij de verloskundige. Ben benieuwd! Ik ben nu 37.2. Mijn zoontje werd met 38 weken geboren!

Goretjes!

Hoi Madelief,

Ik heb vanaf maandag regelmatig zo'n gevoel ofdat ik heel snel ongesteld moet worden.
Ik heb het gisteren (tijdens controle vk) ook aangegeven en omdat het bij mij ook trekt vanuit mijn rug dacht zij toch wel dat dit bij mij een begin is van een aankomende bevalling.
Het is nu dus afwachten, want kan best nog aantal dagen doorgaan zonder dat er iets gaat gebeuren, maar zij (en ik ook) hebben wel het gevoel dat ik binnen een week bevallen ben!

Ik moet nu gewoon bellen als het "doorzet"  dus weeen om de 5 minuten, of als mijn vliezen breken!
Kindje is bij mij trouwens wel helemaal ingedaald en ligt "goed vast" aldus de vk!

Het zouden bij jou inderdaad ook indalingsweeen kunnen zijn (heb ik tijd terug ook gehad!)

Sterkte met de laatste loodjes!

Liefs Vlinder

Hoi,

Ze dacht aanvankelijk ook dat het indalingsweeen waren. maar helaas, kindje is nog niet ingedaald. maar bij een tweede hoeft dat ook niet.
Wat het dan wel is, hebben we verder niet besproken.

Komend weekend zou ik een feestje hebben in Eindhoven (uur rijden), ze raadde wel af om daar heen te gaan. Ik moet gaan liggen als de vliezen breken,. Als ik dan in Eindhoven ben loop ik het risico dat ik daar moet bevallen. Dat risico wil ik niet lopen.
Ik blijf dus lekker thuis!

Voor jou dus ook spannend Vlinder! Wanneer ben je uitgeteld? ff op het lijstje spieken.

Balen Madelief dat het geen indalingsweeen waren...

Ja ik heb ook een tijdje gehad dat ik meteen moest gaan liggen als m'n vliezen zouden breken... nu heb ik daar gelukkig dus geen last meer van!

Maar Eindhoven is dan inderdaad een stuk weg (vooral als je een uur zou moeten rijden!) en je zal net zien... dat het dan juist gebeurd.... je baby komt wanneer hij/zij komen wilt he?

Nou hoop voor je dat het OF doorzet, OF lekker wat rustiger voor je wordt!

Liefs Vlinder (vandaag precies 39 weken)

Hoiiiiii

Wou even reageren op het indalen. Het zegt mij pers. niet zo veel. Mijn zoon werd met 38.2 wk zwangerschap geboren, en was pas.. nadat de vliezen braken en de weeen begonnen ingedaald. Maar ik bedoel te zeggen, of je kindje nu wel of niet is ingedaald de bevalling kan in beide gevallen net zo snel beginnen dacht ik zo.

Het gekke is, dat deze tweede baby al weken echt ingedaald is, en dat het nu ook echt vast ligt in mijn bekken. Wel een opluchting, want ik weet nog dat ik bij de zw.sch. van mijn zoon, altijd last van mn maag had. Hij had al een lange rug (super lang, nogsteeds) en was hij tot op de dag van de bevalling ook nog nie ingedaald!!! En deze tweede baby ligt al weken ingedaald. Tja het zegt mij niet zo veel meer eigenlijk.

Hoop voor je dat het snel mag beginnen!! Ik hoop ook dat ik weer rond 38 wk mag bevallen.. zal wel 42 worden snikkkkkk

Maar voel ook vanalles hoor.. krampen, soms echt pijnlijk.. tja zeg het maar!

succes he..

Liefs supermams

Hoi dames,

vaak toch zo dat wanneer een eerste vroeger kwam, dit bij het tweede zo ook is e.
Maar natuurlijk geen garanties, want er zijn er ook die bij het eerste te vroeg zijn en bij een tweede overdragen, dus... absoluut geen garantie!

Maar ik ben pas voor maart uitgerekend, zou nog 6 weken moeten kunnen, maar mmmm ook hier al gerommel, daarom dak toch wel ff wilde reageren.
Ben gistere op controle geweest en het kindje ligt klaar om te komen, heeft lang in stuit gelegen. Ik ben van mijn eerste te vroeg bevallen en pfffff ik heb regelmatig het gevoel dat het zover is. Drukkende pijn onderaan en dan kan ik me niet bewegen van de pijn, bang dat mijn water breekt, hehe... zou toch nog graag even wachten om te bevallen.

Veel succes dames, want bij jullie komt het nu wel super dichtbij GENIET ervan!!!

Liefs,
van ons...

Over gerommel gesproken. Ik heb afgelopen nacht wel een heel rommelige nacht beleefd.

Het begon gisteren al. Ik werd om 3 uur in de ochtend wakker met lichte krampen als menstruatiepijn. Deze werden niet heviger maar kwamen wel vrij regelmatig terug. Tegen 7 uur toch nog in slaap gevallen. De rest van de dag kwam en ging de pijn met enige regelmaat. (zodra ik even ontspannen ging zitten of liggen kwam de pijn terug en als ik bezig was bleef het weg)

Gisteravond op tijd naar bed. Daar nog even zitten lezen (heel rustig ontspannen en zonder pijnlijke krampen oid). En plotseling moest ik enorm overgeven. Kon nog net naar mijn man gillen dat ie een emmer moest halen en daar kwam het al naar buiten.

Beetje trillerig me opgefrist en daarna gaan slapen. Ik sliep heel goed tot ongeveer twee uur. Moest naar het toilet om te plassen. En terwijl ik daar zit hoor ik ineens 'plons'. Slijmprop verloren. Ik mijn man weer wakker gemaakt, maar omdat er verder niks gebeurde (Alleen weer heel lichte krampjes, en veel beweging van de kleine.) zijn we maar weer gaan slapen.

Vanmorgen de verloskundige gebeld wat dit allemaal betekend. Maar zolang ik geen echte weeen heb of vruchtwater verlies is er nog niks aan de hand. Ben overigens wel heel erg blij dat mijn man vandaag een thuiswerkdag heeft geregeld, want voor mijn gevoel gaat het nu echt niet lang meer duren.

Ben nu precies 39 weken, dus het mag ook best komen van mij.

Terug
Bovenaan