Gerommel

Spannend mama t! Het kan nu echt gaan doorzetten! Ik hoop het voor je.
Het kan echter ook nog even op zich laten wachten....maar ik hoop voor je dat je binnen nu en.....je kindje in je armen mag houden!

Succes

Jeetje Mama T,

Dat klinkt toch wel als het serieuze werk!!

Heel veel sterkte en succes en ik ben benieuwd...misschien toch op het randje een januari baby :)

groetjes
LInda

Hoi mamat,

Gek he allemaal?

Mijn nacht/dag zagen er als volgt uit: om 2:45 weeen, nog erg onregelmatig (soms 9 min, soms 5), na uur mijn man wakker gemaakt... om 4:00 koppie thee gezet beneden, man is uiteindelijk wel naar werk gegaan (werkt erg dichtbij), ik poging tot slapen gedaan, uiteindelijk uurtje gelukt!

Rond 10:30 vk maar eens gebeld, met dat het giga zit te rommelen... ze was erg druk en gaf aan dat ik moest bellen als de weeen heftiger werden of regelmatiger komen... kon in bad gaan (had net gedouched) en even blokje om lopen, misschien zou het doorzetten?!

Man om 12:30 thuis, naar de markt gelopen samen... weeen zakte weer wat af...

's middags naar bed gegaan (toch slecht geslapen he?) wakker geworden met regelmatigere weeen, hou het nu bij vanaf 16:39 en het schommelt tussen de 6 en 4 minuten, ga straks toch nog een keertje bellen.... wil nu wel weten of het weer voorweeen zijn of dat ik "echt" bezig ben...

Wordt er wel helemaal gek van, het is geen pretje en zie verschrikkelijk tegen de nacht op, als ik er weer zo eentje krijg als vanacht!

Liefs Vlinder

Oooh spannend Vlinder!

Volgens mij is het zo dat zolang je twijfeld het nog geen echte ontsluitingsweeen zijn.
Uit ervaring weet ik dat je dan niet meer zult forummen!

Maar.....het kan natuurlijk in eens heviger worden! En dit "voorwerk"heb je dan al binnen!

En misschien zit ik er wel helemaal naast en ga ik je vannacht wel bevallen!

Succes!

Hoi hoi vlinder,

idd superspannend voor jullie!! WOW!! het komt dichtbij!
Maar Madelief, ik kan me perfect vinden in wat jij zegt!
Je voelt wel duidelijk wanneer het om het ECHTE werk gaat e, maar het zijn natuurlijk allemaal voortekenen dat het er zit aan te komen dat wel e !

Maar uit ervaring zou ik ook wel durven zeggen dat je het verschil echt wel voelt.
Aja zo heb ik het bij mijn eerste toch mogen ervaren.

Veel succes ermee meid!
Want het zal zeker niet lang meer duren !! TOY TOY !!

Liefs,
van ons...

zou het nu dan gaan gebeuren... de februari geboortegolf?
spannend hoor meiden!
ik hoop dat gupje nog even blijft zitten, maar ben dan ook nog "maar" 37 weken.

succes met bevallen!!!

ennuh. wat weeen voelen betreft.
mijn moeder heeft 3 kinderen op de wereld gezet, mijn zus 1. beide weten niet wat weeen zijn!
mijn moeder was wel eerst vruchtwater verloren en wist zo dat het begonnen was, maar mijn zus verloor dat op de wc, dus had het pas in de gaten dat het menens was toen ze persweeen had!

niet om iemand "bang" te maken, maar je hoeft het dus niet eens door te hebben...
heb mijn gyn wel ingelicht over het feit dat het bij hun zo is gegaan

Hallo allemaal,

Nou het was dus gewoon loos alarm he? wat een ramp! we wachten gewoon maar weer af, wannneer het weer gaat beginnen!

Heb gisteren wel vk gebeld (was bezig met bevalling in zh), ze zei dat ik nogmaals 2 paracetamol moest nemen en in bad moest gaan, daarna proberen te slapen... alles gedaan behalve het bad (geen zin in) en heb de afgelopen nacht zo verschrikkelijk lekker geslapen! echt super!

Vandaag zit het wel te "rommelen" (menstruatie-achtig-gevoel) maar dat heb ik dus al elke dag vanaf maandag, dus niet spannend ofzo!

Madelief: ik las het stukje over niet forummen als je weeen hebt! thanks!!! dan weet ik dat de volgende keer dat het dus NOG heftiger moet zijn als je weeen hebt! (tsja ben en blijf een leek he?!)

Nou meisjes fijne zaterdag en gefeliciteerd met de koningin he?

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan