Gerommel

Hoi Vlinder. Nou dat klinkt bij jou ook wel spannend. Hoop maar dat het een teken is dat je echt binnenkort gaat beginnen. Ben benieuwd wie van ons de eerste is ;-)

Bij mij is het ook weer behoorlijk rustig. Vannacht heel erg goed geslapen. Ben er maar 1 keer uit geweest! En werd gewoon pas wakker terwijl het buiten licht was en mijn man al lang en breed was opgestaan (niks van gemerkt)

Wel heb ik nog steeds last van rommelende darmen en misselijkheid. Maar dat kan ook komen door de ijzerpillen die ik sinds deze week moet nemen.

We wachten maar af. De adviezen van mijn wijze grote zus:
- blijf gewoon bezig met je dagelijkse dingen.
- Bevallen is ontspannen!

Succes allemaal!

Hey meiden!

Ik werd vanacht rond 02:00u wakker... wegens buikkrampen! Ik dacht hmmm ik word er zelfs wakker van... shit, het kon wel is gaan beginnen!!!! Ik werd meteen een beetje onrustig, en kon natuurlijk niet lekker verder gaan slapen. Maar de krampjes waren te kort voor echte weeen volgensmij. Het was wel zo, dat wanneer ik weer een behoorlijke kramp kreeg, en daarna zeurend gevoel in m'n buik, dat de baby er even heel onrustig van werd. hmmm.. ik wou mn man wakker maken, vond dat ook een beetje overdreven, ben maar naar beneden gegaan. Kop thee gedronken, en ineens was bijna alles weg natuurlijk. Bovendien was het een en al gerommel in mn darmen, dus, ik vrees dat het gewoon lucht was wat dwars zat. Helaas pindakaas. Ik ben dan ook maar na een half uur weer lekker mn bed in gedoken, en heb heerlijk verder geslapen. Maar denk zelf wel aldoor dat het iets met oefenweeen te maken had.

We wachten gewoon nog even af! Wou het toch ff vertellen.

Meiden sterkte nog even, komende laatste loodjes...

Liefs supermams

moeilijk te bepalen wanneer het nou echt gaat beginnen he..

ik krijg steeds meer die menstruatieachtige krampen, vooral als ik op bed lig.
verder voel ik het dan ook behoorlijk in mijn rug.
ook verlies ik wat meer slijm, maar niets wat lijkt op de slijmprop hoor!

ik moet nog wat langer.. ben nu 37 weken en 2 dagen op weg, maar gupje is zich volgens mij al wel een beetje aan het klaarmaken voor de grote reis.
tegen mijn vriend (die iedere keer erg bezorgd is als ik wat voel) zewg ik dat Gupje de koffer al aan het pakken is.

zijn antwoord daarop: als gupje op jou lijkt, dan kan het nog wel even duren voordat ie klaar is met pakken. maar als gupje op mijn lijkt dan heeft ie niet lang nodig! hahaha

fijne zondag!

Bij iedereen begint het dus een beetje te rommelen nu!
Spannend hoor!

Overigens zal ik mijn  vriend zo lang mogelijk laten slapen als het hier 's nachts begint!
Zolang ik de weeen zelf goed op kan vangen en er nog geen verloskundige gebeld hoeft te worden maak ik hem niet wakker!
Heb liever dat hij dan de dag erop fit is!

Terug
Bovenaan