<p>Lieve meiden op dit forum,</p><p>Op dit moment 5 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik merk dat ik ontzettend gestrest ben over of het wel goed gaat komen in mijn buik. </p><p>Eergisteren en gisteren last gehad van wat bruin bloed bij afvegen en in mijn onderbroek. Behalve dit symptoom geen andere dingen die anders zijn dan afgelopen weken.</p><p>De symptomen die ik heb vanaf het begin zijn:</p>'s ochtends diarree (sorry) Misselijk 's ochtends Ontzettend moe gedurende de dagPijnlijke borstenSteken in buik en vaginaSmaak en reuk is anders<p>Mijn verloskundige heb ik gebeld over de bloeding, zij vertelde eigenlijk dat dit bij veel vrouwen voorkomt. Echter toen ik online zocht (moet ik natuurlijk niet doen), kwam ik de volgende percentages tegen. Bij de helft van de vrouwen met bloeding, gaat het om een miskraam! Wow! Dat vind ik echt heel eng.</p><p>Vanochtend een zwangerschapstest gedaan, weet eigenlijk niet waarom... Maar die was hartstikke positief. </p><p>Kan iemand mij wat geruststellen? </p>