Geschrokken!

Hey!

Daar heb je wel een punt van dat internet, heb meteen mijn pa even gemaild (tis zijn broer) dat ie vanavond na t werk maar even moet gaan bekijken dat iemand van de familie contact probeert te leggen.. We hebben maar een kleine familie, ik heb maar 1 oom van die kant en dat is hij, en zijn zoon en dochter wonen in NLD net als zijn ouders, mijn opa en oma.. Die schieten meteen in de stress als ze het op het nieuws horen of zien... Ik zie mijn oom zelf bijna nooit, hij is wat NLDse begrippen betreft een beetje in het verleden blijven hangen omdat hij daar op zijn range zit met zijn werklui, maar ik vind het wel eng al die verhalen... Zeker nu ik van je begrijp dat het een behoorlijke ravage moet zijn!
Idd hopen op snel meer info en een teken van leven!!

(doet me een beetje denken aan de tsunami, ik kende toen ook een familie uit thailand.. erg spannende tijden ook toen)

Evelien

Als gevolg van de aardbeving zitten tweehonderd toeristen die een uitstapje naar de La Paz-watervallen maakten, vast.   Onder hen is een groep Nederlanders, bevestigde het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag vrijdag. Volgens een woordvoerder is er geen acuut gevaar voor de Nederlanders. Ze verkeren in goede gezondheid en hebben een ervaren reisleider.
De aardbeving had een kracht van 6,1 op de schaal van Richter.
Het epicentrum lag op ongeveer 30 kilometer ten noordwesten van de hoofdstad San José.

Bovenstaand bericht stond op de site nu.nl

gr. Ilone

Pff wat naar zeg! Hopelijk komt iedereen veilig terug!

groetjes Maris

Hoi meiden,

Het laatste bericht wat we gehad hebben is, dat ze eten en drinken via een helikopter hebben gehad, maar ze zijn nog niet weggehaald, dat wordt vanavond of morgen gedaan!

Ik hoop dat ik vanavond m'n broertje nog hoor! Ik hou jullie op de hoogte!

En Evelien, heb jij al iets gehoord van je oom??

Groetjes
Angelique

Hoi Evelien en ook Angelique,

Wat moet dit spannend voor jullie zijn! Getsie! Ik hoop met jullie mee op positieve berichten!
Hou jullie taai! En blijf positief he? (proberen dan )

Liefs van Anouk

Hoi Angelique en Evelien,
jee wat moet dat naar zijn die onzekerheid..
Ik hoop dat jullie snel meer en goed nieuws hebben.

We denken hier aan jullie,
groetjes Tamar

M'n broertje heeft gebeld, ze zijn van de berg gehaald, maar heeft z'n bagage moeten achterlaten, dus hij heeft zoveel mogelijk kleren aangetrokken en z'n persoonlijke eigendommen mee kunnen nemen. Zitten nu op vervoer te wachten naar de hoofdstad en vanaf daar verblijven ze in een hotel en dan gaan ze morgen de reis voortzetten. Gelukkig is hij nu weg bij het epicentrum! Hij zit nu bij het Rode Kruis.

Groetjes
Angel

Gelukkig, dat is een goed  bericht. Jammer van zijn spulletjes, maar ja, dat is uiteindelijk niet zo belangrijk.

Terug
Bovenaan