Geschrokken!

Gelukkig hebben we het volgende mailtje ontvangen:

We hebben inderdaad een forse aardbeving gehad (6,2) in het Poas district.
Wij hebben aardig geschud hier, maar zijn er gelukkig zonder kleerscheuren doorheen gekomen.
Echter in een aantal plaatsen in de centrale vallei zijn er doden gevallen en is er erg veel schade. Hoeveel doden weet men nog niet, want de opruim werkzaamheden zijn nog in volle gang. Een aantal wegen zijn beschadigd of hier en daar zelfs volledig verwoest,  waardoor een aantal plaatsen alleen per helicopter te bereiken zijn. Het kan dus nog wel even duren voordat we weten hoeveel mensen er omgekomen zijn en wat de werkelijke omvang van de schade is.

Dat stelt ons ook weer gerust!

Evelien

Hoi Evelien,

wat fijn om te horen dat het daar in ieder geval goed gaat. Wij weten inmiddels dat ze veilig in het hotel hebben geslapen, en nu is het even afwachten of ze de reis voortzetten of dat ze naar huis komen. Wij wachten nu met smart tot mijn broertje belt!

Groetjes
Angelique

Hoi Angelique en Evelien,

Ik heb nog niet gereageerd op dit topic maar wel met jullie meegelezen en meegeleefd. Ik ben erg blij dat het allemaal goed gaat met jullie familie en dat jullie alweer goed nieuws hebben ontvangen. Zulke dingen zijn heel erg vervelend en helemaal zolmag je in onzekerheid zit. Ik hoop dat jullie elkaar snel weer in de armen kunnen sluiten

groetjes Linda

Terug
Bovenaan