geslacht weten?

willen jullie het geslacht weten van de baby? wij wel, vinden we veel praktischer mbt het shoppen! ik hou helemaal niet van unisex dingen... en heb een lastige smaak dus wil wel alles zelf kunnen kopen.
gelukkig vind mn man dat ook.... we vertellen t ook aan iedereen, als ze t niet willen weten hebben ze pech, want het is ons kind en onze keuze. ik ga mn mond niet dicht houden haha! (nu al hormonaal...;))
En jullie?
gr Debbie

Hee Debbie,

Ook wij willen het geslacht van het kindje weten! Ben sowieso erg nieuwsgierig, maar het maakt t shoppen ook veel makkelijker :)
We weten nog niet zeker of we het als geheimpje voor ons 2en houden of dat we het wel vertellen.....

X Joen

Wij willen ook zeker weten wat het is. Het is zoals je al aangaf iets makkelijker om dingen aan te kopen.
Maar of we het geheim gaan houden, daar hebben wij eigenlijk nog niet over na gedacht. Amai wat er moet er toch veel worden nagedacht tijdens een zwangerschap hé!

Prettige zondag!

Liefs

Ja zeker, wij willen het zo snel mogelijk weten! Kan niet wachten. Bij onze eerste wisten we het ook al en dat was zo fijn.
Sommigen willen het niet weten omdat het dan een verrassing zou zijn. Nou na 20 weken is het net zo'n verrassing als na 40 weken voor ons, en zoals jullie al zeiden ook handig ivm kamertje inrichten en kleertjes kopen!
Nog even geduld moeten we hebben! Kijk er nu al naar uit!

Hallo,

Ook wij willen het geslacht weten, ben veel te nieuwgierig,hihi!!!Idd ook makkelijker met shoppen enzo!Van mij mag iedereen het ook weten hoor, alleen de naam willen we voor ons zelf houden!!!!
Vanaf welke week kun je het geslacht ong zien???
Wil graag een pretecho laten maken, het liefst voor 20 weken, en dan natuurlijk ook het geslacht weten!!!
We   gaan rond de 20 weken echo namelijk op vakantie, en zou het heeeeel leuk vinden om het voor onze vakantie al te weten!!!Hoezo ongeduldig,hihi!!!

groetjes Anies

Hey hallo,
Wij willen het geslacht juist niet weten. Inderdaad voor de verassing op het moment dat ons kindje geboren wordt. Ik ben het er mee eens dat het leuk is als je van te voren al kleertjes enzo kan gaan kopen, maar de verassing voor dat moment lijkt ons juist zo leuk.

Bij de 1e wisten we ook niet wat het ging worden, en als het dan net geboren is, is het wel heel leuk als je dan pas te horen krijg wat het is!
Zou het opzich nu wel willen weten wat het word, maar mijn man niet. Dus ben er nog niet helemaal uit of ik het dan ook wil weten.

Wij willen ook het geslacht weten!! Het is opzich al een hele grote verrassing als de kleine geboren wordt, dus altijd fijn en zeker handig om te weten wat het wordt...!

Terug
Bovenaan