geslacht weten?

wij willen het ook heeeel graag weten. bij de vorige keer wisten we het niet, al had ik heeeeel sterk het gevoel dat het een jongen was, en dat klopte ook!
het duurt allemaal al zo lang, dat we het geslacht toch wel heel graag willen weten! en dan is het verder gewoon nog een verrassing hoe hij/zij eruit ziet! toch?!

wij willen het ook weten!!! Gewoon omdat het wel makkelijk is, het maakt de ''verrassing'' voor ons niet kleiner als het hummeltje geboren wordt!
Ik heb nu heel sterk het gevoel dat het een jongetje gaat worden...

Ja, wij willen het ook weten.
Vooral handig met het kiezen van de naam.
Meisjesnaam vinden we niet zo moeilijk maar voor een jongensnaam moeten we weer flink aan de bak !
Groetjes Charly.

Nope...bij de eerstewisten we het ook niet en voor de 2de nu ook maar niet. Het is juist zo'n kick als je op het moment als je baby is geboren om te kijken wat het is.
Althans dat vind ik.

Gr Jobeko

Wij willen het ook weten!
We wisten het bij de eerste ook, ik was té nieuwsgierig... We hebben het ook gewoon aan iedereen verteld. Het is inderdaad heel handig, voor de naam, maar ook voor het kamertje enzo.

Wachten op de 20 weken echo duurt jammergenoeg nog een week of 14

hallo, wij willen ook graag weten wat het wordt, maar probeer het dan wel voor ons zelf te houden!! Makkelijk met namen kiezen... meisjes naam hebben we al  , alleen jongens naam wordt lastig. Vindt Siem erg leuk, maar daar zijn er al 2 van geboren, 1 vriendengroep en een van een collega. dus gaat het niet door.
gr b  

Hé, wij willen het ook weten. Tenminste we hebben het er nog niet over gehad, maar bij de andere kids wisten wij het ook. Ik heb nu zo'n voorgevoel dat dit een jongetje wordt.

tip...
Je kan ook een geslachtsbepalende echo laten doen bij 16 weken dat heeft een kennis van mij gedaan...

ik wil het ook weten deze keer, heb het bij de eerste niet gedaan maar het lijkt me wel leuk om het te weten....heb er verder geen reden voor....

groetjes..

Terug
Bovenaan