geslacht weten?

Ja dat willen wij ook weten, dan kan je je kindje ook meteen al (in de buik) bij z'n eigen naam noemen! Bij de 1e deden we dat ook (als er verder niemand bij was) en dat maakt het voor mij een stuk reëler! Er is nog zoveel om te ontdekken als ie er uit is ;)
Groetjes suzan

Bij de eerste wisten we het niet en dat vond ik toch wel jammer. Daarom wil ik het nu wel graag weten. Van mijn vriend hoeft dat eigenlijk niet, dus dat moeten we nog even bespreken .

ik wil  dit keer wel weten wat het wordt    (vorige keren was een verassing) kan niet wachten heb al al 2 jongens, dus stel dat dit kindje een meid wordt dan shop ik me helemaal gek dat begrijpen jullie natuurlijk wel.............

hoi hoi

ook wij willen weten wat het wordt, veeeeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig.
ik ga dat ook met 17 weken proberen te laten bepalen.

liefs kim

hoi hoi
ja wij willen het ook weten.
bij sem wist ik het ook.
ik had alleen nog maar een meisjes naam voor de 20 weken echo, dus wist ik zeker dat het een meid werd alles leek erop, en toen zagen we een heel mooi piemeltje hihi.
dus nu wil ik het zeker weer weten.
jongens en meisjes naam hebben we nu al dus kom maar op.
xxxxx

Hoi hoi allemaal

Wij willen het niet weten,hebben al een jongensnaam en een meisjesnaam dus daar hoeven we het niet voor te doen.Wij vinden het gewoon een leukere verassing om te pas te weten als het geboren word en je kan je ook van te voren niet per ongeluk verspreken.Verder vinden we dat wij als mens zijnde al zoveel naar onze hand willen zetten en regelen dat dit juist een verassing moet blijven

Liefs Tammytjuh

Hoi dames,
Mijn eerste reactie was dat ik het niet wil weten. Maar na 3 mislukte zwangerschappen ben ik erg aan het twijfelen en ik denk dat ik het toch wel zou willen weten.
Mijn vriend wil het niet van te voren weten en ook de opa's en oma's niet. Ik ken mezelf, als ik het wel zou weten kan ik het ook niet voor mij houden, dus ik denk dat het voor mij dan ook maar een verrassing moet blijven! Is ook wel spannend vind ik, en als het kindje geboren is heb ik kennissen waar ik wel kleertjes van kan lenen als het een jongen/meisje is. En bovendien, je krijgt vast ook een heleboel!
Groetjes!

Hallootjes,

Ik wil het wel weten, bij de eerste wist ik het ook en ik vond het ontzettend fijn. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik met 18w toen ik nog niet wist wat het zou worden kleertjes gaan kopen. Ik ben een hele dag weg geweest en kwam met welgeteld 1 setje thuis, ik kon gewoon totaal niets vinden wat voor zowel jongen als meisje geschikt was. Of ik vond het niet leuk of er stond boy of girl op. In onze omgeving hebben we ook iedereen al met 20 weken verteld dat het een jongen zou worden en hoe hij zou gaan heten. We zijn toch niet goed in dingen niet verklappen, naja we praten nogal snel de mond voorbij, zeker bij die dingen wat je zo bezig houden in je hoofd.

Deze keer willen we het dus weer weten!

Terug
Bovenaan