geslachtsbepaling!!!

hey meiden nog even een op oproepje.over als je op de dag van ovulatie vrijt de kans groot is dat je een jongetje krijgt,en een paar dagen ervoor een meisje ,als het bij iemand gelukt is graag reactie.ga daar namelijk een een onderzoek overdoen,hg floes (en wil dit zelf ook gaan uitproberen)
 
Wij hebben op de dag van de ovulatie geklust (althans, toen ik een positieve test had en de dag erna ook) en hebben inderdaad een jongetje gekregen. Het schijnt dat de vrouwelijke spermacellen langer overleven en de mannelijke krachtiger zijn en als ze liggen te wachten aanvallen en het winnen van de vrouwelijke.
Maar dat zal je wel weten. Maar ga je er onderzoek naar doen vanuit school en/of je werk of wil je graag voor een bepaald geslacht gaan? In dat laatste geval blijft het vrouwelijke lichaam en de natuur iets prachtigs dat zich volgens mij niet zo gemakkelijk laat sturen! Maar evengoed succes!
 
hey Joy,van uit m n werk,en heb een zoontje,en wil het ook uitproberen voor een meisje,er word zoveel over gespeculeerd en verhalen over geschreven,en wil het gaan onderzoeken of het ook daadwerkelijk zo is,gr
 
hey Joy,van uit m n werk,en heb een zoontje,en wil het ook uitproberen voor een meisje,er word zoveel over gespeculeerd en verhalen over geschreven,en wil het gaan onderzoeken of het ook daadwerkelijk zo is,gr
 
Ik vraag me altijd af, wil je nou nog een kindje of wil je iets perfects.... Het is al prachtig dat je kinderen krijgen kan, wat doet het er dan toe wat het wordt?!

Wij vreeen overigens elke dag voor en tijdens ovulatie en ik heb twee meiden en een jongen. Zegt dat dan wat?
 
Ik heb een collega die vind dat jongens minderwaardiger zijn dan meisjes. Zij was vorig jaar zwanger en wou niet weten wat het was en tijdens de hele zwangerschap bleef ze maar zeggen dat het leuker was om een meisje te krijgen dan een jongen, omdat je meisjes leuker kan kleden.... alsof het een pop is. Toen ik bekend maakte dat ik zwanger was zei ze meteen: Je hoopt zeker dat het een meisje is. Waarop ik antwoorde: het maakt mij niet uit wat het is, zolang het maar gezond is. Ze maakt vaker dat soort opmerkingen en ik kan er zo pissig om worden. Je krijgt in eerste instantie een kind en geen geslacht.
Zo ff mijn frustratie eruit ;-)
@floes maar van jou kan ik wel begrijpen dat die intresse vanuit je werk kan komen en dat je die theorie uit zou willen testen.

Anjuli
 
Ben benieuwd naar de uitkomst en of het jullie lukt de natuur zo te doen regelen.
Maar ben nog steeds van mening als het kon dat het wel al was bewezen.
In sommige culturen is en een jongen namelijk meer een geschenk dan een meid.

En mag ik vragen hoe jullie het vrijen zien?zo van oh nee nu niet want dan krijgen we een knul, of krijgt manlief een smsje nu naar huis dan maken we kans op een meid???ben hier ook benieuwd naar.

Iedereen mag het doen op de manier die hij/zij wenst maar kan me niet voorstellen als er een jongen in je armen ligt je minder gelukkig bent.
 
Terug
Bovenaan