geslachtsbepaling!!!

nou bij ons ook op de dag van de ovulatie en de dag erna geklust! enne een meid!!!
ik geloof er dan ook echt niet in!
succes ermee,

enne Anjuli,
wat zal jouw collega mijn kids dan geweldig vinden heb straks 4 meiden! pff wat een onzin he! gezondheid boven alles toch!
maar goed zo kregen wij telkens te horen dat wij wel een jongen moesten willen omdat we al meisjes hadden! pfff.....
ik ben er dolgelukkig mee

succes met je onderzoek
 
Wij hebben 2 jongens. Ook ik heb moeite met deze manier van een kind verwekken. Een kind word toch uit liefde geboren??? Ga jij je kinderen later uitleggen, dat het op een precieze tijd is verwekt, omdat mama wilde dat je een meisje werd. Geloof me, ook ik had een voorkeur voor een jongen, toen ik zwanger was van de eerste. Maar toen was ik al zwanger.. En als wij ooit een derde kindje mogen krijgen, zou ik ook blij zijn met een meid ( net zoveel als met een jongentje hoor) maar ik zal het kindje uit liefde en gewenstheid verwekken en niet op geslacht! En gezondheid is echt belangrijker, en wij spreken uit ervaring!!!!!! Wees blij, dat je uberhaubt het geluk mag hebben dat je zwanger raakt en geniet van het moment...
 
@ mommy nou dat zal ze een godsgeschenk vinden, je zou dan haar beste maatje zijn hihihi ;-)

ik kan het gewoon niet vatten dat mensen zo gefixeerd kunnen zijn op een bepaald geslacht en als dat niet zo is dat het een teleurstelling is. ik ben alleen al blij om het feit dat ik zwanger kon worden en of het nou een meisje of jongen wordt maakt mij niet uit.
 
hoii,

ondanks dat deze discussie al eens is geweest wil ik toch even reageren,ook al was ik dit van plan.

allereerst als het vanuit je werk is kan ik me enigzins indenken..maar aan de andere kant kan ik me hemaal aansluiten bij de reaktie van anjuli(als ik t goed schrijf)

ik kan dr niet bij dat mensen zo druk zijn met het feit voor een jongen/meisje te gaan.
je gaat samen voor het in verwachting raken en samen een kindje te krijgen..en wat dan het geslacht is maakt toch geen ....uit!
ik kan me altijd best opwinden daarover ook omdat ik van heel dichtbij mee maak dat het na nu ruim 10 jr nog niet wil met alle medische trajecten incl!!en ik kan je vertellen..zulke mensen zouden een moord doen(bij wijze van)om ouders te worden!!!!en dan maakt het je geen bal uit wat het is!!

dit moest ik even zeggen!
 
lees net mn verhaal terug en heb een typfout erin..ik wou zeggen dat k eigenlijk NIET wou reageren,maar hoop met wat ik schrijf men de ogen iets te openen.
bedankt!
 
Ik heb een dochter en een zoon.
Heb geen idee meer hoe en wat.
voor mij doet het er ook niet toe.
Ik heb 2 gezonde kinderen, en hoop in november nog een mooi kindje te mogen ontvangen.
Of het nou een jongen of een meisje wordt, het maakt mij absoluut niks uit, net zoals vele meiden met mij.

Het gaat erom dat het kindje welkom en gewenst is.
Je kan het een kind niet aandoen, en later tegen bijvoorbeeld een dochter zeggen, 'nou meid ik had liever een zoon willen hebben'

groet sjoukje
 
Terug
Bovenaan