geslachtsbepaling!!!

Nou kan me voorstellen dat je als moeder denkt leuk een meisje ivm kleren, haren vlechten en samen tutten en dat als je hoort dat je een jongen krijgt je even moet slikken omdat dat eng is omdat je zelf anders bent.
Bedoel met voetballen en ravotten etc.
Maar deel de mening dat een kinjde uit liefde wordt gemaakt en niet voor het geslacht.
Er zijn al testen vanaf 9 weken in de maak en als dat op de markt komt.
Worden de jongens dan geaborteerd of gaat dit iedereen toch te ver??
Ik ben een beetje bang met dat klonen en manipuleren van alles dat we deze kant op gaan!
of zie ik beren die er niet zijn of gaan komen??
 
Hey meiden,k wil het onderzoeken van uit m n werk k snap niet dat sommige er zo pissig over doen,k heb ook al eerder op deze site gelezen dat mensen na 2 of 3 jongens heel graag een meisje willen,kan dat heel goed begrijpen,je mag dat blijkbaar niet uitproberen van sommige,t is toch voor de conceptie,en als het toch een jongetje zou worden wil dat toch niet zeggen dat dan niet gewenst is bij mij tenminste niet. Gr Floes
 
't Blijft een luxe probleem geslachtsbepaling. Ik ben uiteindelijk blij dat ik van alles wat heb gekregen maar ook 3 jongens of 3 meiden waren van harte welkom geweest. Elk kind is anders.
 
het gaat niet om het onderzoek! Het gaat om de bewoording van bepaalde mensen. Wees eens gelukkig met het feit dat je zwanger mag raken! En hoop voor jullie dat het gezond is!! En hoe ga je het je kind later uitleggen, dat je op tijd heb gevreeen omdat je een bepaald geslacht wilde!!
 
Terug
Bovenaan