gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi meiden!

Hier ben ik even kort, want ga zo lekker banken!

@Ryanne, een licht streepje, wat spannend! Je zou toch denken dat een streep een streep is!  Ik duim heel hard voor je!

@Desiree, meis, alleen maar fijn dat je niet echt ergens last van hebt, toch? Maak je geen zorgen meis. Blijf lekker op de roze wolk! Wil je een hele fijne vakantie wensen. Geniet er lekker van. De laatste keer met z'n tweeen? Eigenlijk al een beetje met z'n drieen he?!  Laat je na je vakantie gelijk weten hoe het met je is? En als je wilt, zet je dat de datum van je echo nog even in het lijstje?

Ik was net weer bij m'n schoonzus. Ze hebben vanavond niet zo fijn nieuws gekregen. Weer een echo gehad en het kindje is de laatste week helemaal niets gegroeid. Het lag al een week achter, maar nu dus twee. Het hoofdje was nogal klein en er was maar weinig vruchtwater. Tja, hoe gek als je je bedenkt dat een week terug al haar vliezen waren gebroken. Ze wordt nu gauw besproken in het team. Misschien wordt ze gauw ingeleid. Het is best zorgelijk nu en heel erg spannend. Ik merk dat ik me zelf ook wel een beetje zorgen maak. Als de kleine hier maar niets aan over houdt. Ze is vandaag 34 weken en het kindje weegt maar 1800 gram. Das best klein...

Nou, ik zal jullie op de hoogte houden. Morgen ben ik een dagje naar de Efteling, dus denk niet dat ik er dan ben. Misschien 's avonds nog even. Anders maandag weer. Voor iedereen: fijn weekend!

Liefs, ikke

Goeiemorgen meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?? lekker van het weekend aan het genieten

Ik ben vandaag weer aan het werk pff wat was het weer vroeg.....

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik eigelijk best zenuwachtig ben
Vanaf gister voel ik me met vlagen helemaal niet lekker misselijk krampjes duizelig etc etc. Ook heb ik ineens allemaal bultjes erbij bij mijn tepels(die ook heel gevoelig zijn)
Heb een aantal puistjes op plekken gekregen die ik nog nooit daar heb gehad
En op het ene moment heb ik harstikke honger en dan ineens kan ik geen eten zien

Meiden ik heb stiekum een beetje hoop..... maar wil niet te veel hopen
Voel me zoziezo heel anders(ook kwa emotie)
hou jullie op de hoogte hoor

fijne zondag!!!

X

Hi!

Krijg niet elke week of om de week een echo, maar ik denk en hoop dat ik wel om de zoveel tijd een echo krijg, om me gerust te stellen. En ze weten niet hoe lang ik zwanger ben ik ivm de miskraam, dus vandaar. Maar wel luxe!
Hier alles ok,. zin in donderdag!

Ryanne: wat spannend!! Wanneer had je je NOD eigenlijk dan? Kan een innestelingsbloeding zijn? Over paar dagen nog n test?

Liss: oef dat klinkt spannend.... En t klinkt zwanger... Hoop het voor je, zou leuk zijn! Die bultjes kunnen de klieren van Montgomery zijn, die vielen mij ook op en ik was zwanger! Heb je ook duidelijkere zichtbare aders op je borsten / decollete?

Ik moet er vandoor, doeii!
Groetjes Jannie

Hoi dames!

Weer terug van vakantie! Redelijk last minute gepland allemaal en daarom ook niet aangegeven hier, was niet echt tijd voor! maar het was fantastisch!!
@  de drie  zwangere dames hier: GEFELICITEERD hartstikke leuk!! spannend hoor!

Wij zijn  afgelopen week  even een weekje naar het strand geweest, het weer was zo mooi, vooral voor Nederlandse begrippen dat we het er gelijk maar even van hebben genomen, was eigenlijk niet helemaal de bedoeling omdat we onze honeymoon al hebben gehad, maar gezien de roerige tijden die we hebben gehad vonden wij dat we het wel even verdient hadden om lekker uit te waaien!!  Het was echt helemaal super! echt genoten!!

Helaas nog geen positief nieuws te melden dat ik me kan aansluiten bij de andere drie dames, morgen/ overmorgen weet ik meer als het goed is!!! Mijn mannetje vraagt al steeds of ik al last heb van krampjes enzo haha maar die blijven voorlopig uit en normaal heb ik dat eigenlijk wel altijd. Wel afgelopen twee weken soort van spanning gevoeld in mijn buik wat sinds gister weer weg is, maar ik denk dan  ook gelijk  dat ik niet overal wat achter moet gaan zoeken haha.
zullen zien, succes iedereen !!

Hey Ladies,

Lekker weekend 8er de rug, morgen weer beginnen met werken na 3 week vakantie.
Helemaal geen zin in! We hebben nog allerlei dingen in huis te doen, wil de boel even opnieuw sauzen. Dan is alles weer lekker fris.
Net nieuwe gordijnen er hangen dus dan krijg je een soort van "nesteldrang". Haha

Hoe dan ook woensdag mn eisprong als het goed is.
Voel hier en daar net als de vorige keer links weer een beetje steken, benieuwd of ik mn eisprong weer zo goed ga voelen als de vorige keer.
Voor de rest ben ik er eigenlijk veel rustiger onder ben er minder mee bezig dan de vorige maand.
We zullen zien wat het ons zal brengen.

@ Liss: Spannend!! Morgen 4 aug... ga je direct testen of gooi je er vanavond nog even een test tegenaan? Meldplicht!!

@ Ryanne, oei oei... Een streep is een streep zou je zeggen....
Maar goed kan ook zijn dat je het gewoon heel graag wilt zien... In elk geval heb je die test gisteren gedaan dus als ik jou was dan deed ik er vandaag nog 1. Want je HCG neemt heel erg snel toe.
Hopelijk heb je dan een duidelijkere streep!!

Ik las dat er nog iemand last had van pukkeltjes.
Heb ik nu ook last van ben naar de schoonheidss geweest en bij is het omdat mn huid te weinig vocht vasthoudt. Dus een hydraterende creme gebruiken en 's avonds goed reinigen!

Liefs

hoi hoi,

@ janien,ben ergens stiekum heeel zenuwachtig,maar als ik een testje doe word dat dinsdag of woensdag!!! hou jullie zeker op de hoogte!!!

Dat zal weer even wennen worden naar 3 weken weer werken,succes morgen!!

Vanavond ben ik met me mannetje naar de film geweest de nieuwe   mummie.
leuke film en lekker wat afleiding.....
Heb nu een aantal uur een opgeblazen buik pffffffff weet echt niet wat ik er van moet denken

Nou meiden fijne avond!!!!

X

Hey allemaal!

@Liss, jeetje dat klinkt wel heel erg zwanger, haha! Vooral dat van die bultjes om je tepels, dat hoor je toch vaak van zwangere vrouwen? Ik vind het zo spannend! Duim heel hard voor je. Je moet ons zo snel mogelijk op de hoogte brengen!

@Jannie, kan me voorstellen dat je zin hebt in donderdag! Hoop voor jou dat je al een flink aantal weken op weg bent, hoef je alleen nog maar minder lang te wachten op je kleintje !

@Luxx, hey meis! Ik heb je gelijk maar even in het lijstje gezet. Wat lekker dat jullie onverwachts nog even weg zijn geweest! Morgen is dus ook een spannende dag voor jou. Heb je al enig idee wanneer je gaat testen als de rd'tjes niet komen?

@Janien, bah, je vakantie zit er weer op . Ben je al weer flink aan het klussen? En dan bedoel ik niet in huis, haha! Meid, ik duim deze ronde weer voor je!

Ben vandaag een dagje naar de Efteling geweest, was erg leuk! Maar wel weer even genoeg voor de aankomende 5 jaar, haha!

Morgen weer een spannende dag. Twee NOD's!!!

Slaap lekker, dikke kus Ikke

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Luxx, 27 jaar, 4 augustus,  2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, donderdag 7 augustus, 2e echo!

hoi hoi!!!

even snel,moet namelijk naar mijn werk.
hier nog geen ongie!! heel spannend.......

@ luxx, hoe is het met jou meis?

X

Terug
Bovenaan