gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

goeiemorgen meiden!!!

Mijn internet doet het weer!!!

even een korte update van mij:
maandag is mijn nod......geen klachten op het moment alleen vrij gespannen (.)(.)
verder ben ik vandaag lekker vrij,ga lekker even met vriendinnen de stad in.

@ hopje, geniet van je weekend meis!!!

@ jannie, mag je nu dan ong om de week terug komen?? zou wel heel fijn zijn toch

X

Hi ladies!!

Hoe is het met iedereen? Kom net terug van de fysio, even alles weer losgemaakt in m'n nek en schouders. Hoop dat de hoofdpijn voorlopig weg blijft. Ben er zo klaar mee! Nu moet ik over twee weken weer terug komen.

Ben net even in een babyzaak geweest om cadeautjes te halen. Binnenkort op kraamvisite bij kennissen, heb er nou al zin in, haha! Toen ik daar net liep, begon het helemaal te kriebelen. Al die leuke lieve schattige babyspulletjes! Ik betrapte mezelf erop dat ik al tussen de kinderwagens en babykamers liep. Alsof ik al zwanger ben, haha! Ik heb mezelf voorgenomen dat de eerstvolgende keer dat ik weer in die zaak kom, het is omdat ik zelf zwanger ben. Maar dat zal wel lastig worden nu m'n schoonzus elk moment kan bevallen en we daar ook weer van alles voor gaan kopen.

@Lot, hoe is het meid? Nog geen rd'tjes?

@Jannie, wat een apart idee he, dat het nu nog maar zo klein is. Vind het ook altijd zo raar als ik me bedenk dat wij ook ooit zo klein waren! Je zult zien dat het volgende week alweer beter te zien is, leuk! Ik zag binnen een ander topic dat iemand een foto had gemaakt van haar echo en die hier had geplakt, zo leuk!  (Hint hint voor alle zwangeren hier, hihi!)

@Liss, fijn dat je internet het zo snel alweer doet! Lekker de stad in vandaag, heb je mooi goed! Ga je nog kleding kopen? Misschien wel de laatse 'normale' kleding voordat je aan de zwangerschaps kleding moet .

Nou, ik ga vanmiddag weer naar m'n schoonzusje. Ze bouwen vandaag de weeenremmers af. Morgen is het kindje 34 weken. Als het dan komt, dan komt het. Ben bijna weer tante!!

Liefs, ikke

NOD :

Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20aug, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, donderdag 7 augustus, 2e echo!

Het is trouwens wel een leuk idee om vast na te gaan denken over een naam ja! Ik ga hard aan het brainstormen, haha!

Kus!

Helaas meiden, ben vandaag ongi geworden!! Mijn lichaam heeft me flink voor de gek gehouden!

Op voor augustus!! Zie jullie op het NOD in augustus forum.

Liefs Lot

hoi meiden!!

Alles goed met jullie???

Ik ben vandaag lekker de stad in geweest met een paar vriendinnen,had dat ook ff nodig!!
Voel me vandaag   niet al te best....ben erg snel geirriteerd om alles  kan overal wel om janken bah bah.
het lijkt wel of ik een beetje met mijn ziel onder me arm loop ofzo
maarja hopen dat het snel overgaat!!!

Toen ik vanavond thuis kwam had mijn mannetje lekker mosseltjes(hele pan) klaargemaakt,dus dat was lekker smullen!!!

sorry hoor maar wou even van me af schrijven.

fijne avond iedereen

Hoi meiden!

@Lot, wat balen zeg, vind het echt rot voor je! Blijf je ook nog hier kletsen of alleen op het augustus topic? Ik denk dat ik maar lekker hier blijf, telkens hetzelfde clubje. Vind het wel lekker persoonlijk zo, anders ga ik alles van iedereen vergeten als het er steeds meer worden, haha! Ik ga heel hard voor je duimen voor augustus meis!

@Liss, meid, wat vervelend  dat je ff zo slecht in je vel zit! Heerlijk dat je met je vriendinnen weg bent geweest en dat je mannetje zo lief voor je is. Kun je wel even hard gebruiken nu he?!

Hier gaat het prima.Ongi is bijna over gelukkig. Is m'n mannetje altijd weer heel blij mee . Hebben jullie ook altijd meer zin in sex als je ongi bent? Zo frustrerend, haha!

Is er nog iemand??

Kus, ikke

Hallo allemaal, heb een aantal drukke dagen gehad en ga vanacht op vakantie dus wou nog even gedag komen zeggen.

@Jannie79 Wat gaaf zeg je eerste echo, ik heb inderdaad al een afspraak bij de verloskundige, mag meteen na mijn vakantie, en heb zelf het gevoel dat het een jongetje word en de chinese kalender geeft dat ook aan.
Nog een vraagje,ik ben erg onzeker over de zwangerschap, ik heb de laatste dagen niet echt het gevoel dat ik zwanger ben.Het enige wat ik merk is dat mijn tepels veel gevoeliger zijn.  Is dat normaal dat ik verdre niets voel?
Verder nergens last van hoor, geen krampen of bloedverlies ofzo.

Verder zie ik dat het met iedereen goed gaat, Ik zag op de andere forums dat ik glitters kan sturen.Weet niet wat ze bedoelen maar ik geef jullie een aantal vrachtwagens vol.
ik hoop dat wanneer ik terug kom van vakanatie dat er nog meer dames zwanger zijn!

veel liefs~!

He meiden,

Ben ik weer.
Druk dagje achter de rug....  We kregen een nieuwe kast, dus het hele huis stond op z'n kop. Wat een troep verzamel je om je heen zeg. Ik heb ook nog even lekker met servies lopen smijten, altijd lekker om je even af te reageren.

Heb gisteren stiekem nog een testje gedaag. Ik kon me bijna niet voorstellen dat ik maar 2 dagen ongi was. Ik had testen besteld bij sensitest (worden idd discreet verstuurd) en ik geprobeerd. Dacht ik toch even dat er een tweede streepje verscheen..... Heb daarna een extra sensitive test gedaan maar die gaf helemaal niks. Ik heb die andere test laten zien aan mijn vriend en het leek echt een streepje... maar goed, we wachten maar gewoon af. Meer kan je niet doen,toch?

Maar goed, hoe is het bij jullie? Nog rd-tjes? Of andere kwaaltjes?
Ik moet zeggen dat ik nu ik met de pil ben gestopt iets minder 'hormonaal' ben dan normaal, maar wel veel last van mijn huid. Veel puistjes enzo. Bah. Heeft iemand nog een wonder middel?

Ik ben wel blij dat het een stuk koeler is, is stukken beter uit te houden. Ik zit nu ook buiten met de laptop, heerlijk!

Nou, fijn weekend verder!

Liefs
Ryanne

Terug
Bovenaan