Hi ladies!!
Hoe is het met iedereen? Kom net terug van de fysio, even alles weer losgemaakt in m'n nek en schouders. Hoop dat de hoofdpijn voorlopig weg blijft. Ben er zo klaar mee! Nu moet ik over twee weken weer terug komen.
Ben net even in een babyzaak geweest om cadeautjes te halen. Binnenkort op kraamvisite bij kennissen, heb er nou al zin in, haha! Toen ik daar net liep, begon het helemaal te kriebelen. Al die leuke lieve schattige babyspulletjes! Ik betrapte mezelf erop dat ik al tussen de kinderwagens en babykamers liep. Alsof ik al zwanger ben, haha! Ik heb mezelf voorgenomen dat de eerstvolgende keer dat ik weer in die zaak kom, het is omdat ik zelf zwanger ben. Maar dat zal wel lastig worden nu m'n schoonzus elk moment kan bevallen en we daar ook weer van alles voor gaan kopen.
@Lot, hoe is het meid? Nog geen rd'tjes?
@Jannie, wat een apart idee he, dat het nu nog maar zo klein is. Vind het ook altijd zo raar als ik me bedenk dat wij ook ooit zo klein waren! Je zult zien dat het volgende week alweer beter te zien is, leuk! Ik zag binnen een ander topic dat iemand een foto had gemaakt van haar echo en die hier had geplakt, zo leuk! (Hint hint voor alle zwangeren hier, hihi!)
@Liss, fijn dat je internet het zo snel alweer doet! Lekker de stad in vandaag, heb je mooi goed! Ga je nog kleding kopen? Misschien wel de laatse 'normale' kleding voordat je aan de zwangerschaps kleding moet .
Nou, ik ga vanmiddag weer naar m'n schoonzusje. Ze bouwen vandaag de weeenremmers af. Morgen is het kindje 34 weken. Als het dan komt, dan komt het. Ben bijna weer tante!!
Liefs, ikke
NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20aug, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op ..... eind maart/begin april 2009
Echo's:
Jannie, donderdag 7 augustus, 2e echo!