Gestopt met de pil maart 2017.

He gets liessert omdat we beetje in zelfde schuitje zitten hoopte ik ook positief nieuws van jou te horen! Ik test morgen...

Geen idee dat is je 2e test toch? Misschien even de huisarts bellen? Raar he dat dit zo gaat! Ben je vaker overtijd?

Hoi Iris Kip.

dit is idd de tweede test.. ben nooit overtijd eigenlijk altijd stipt optijd op dag 28. Dit is de tweede maand zonder pil dus kan zijn dat me lichaam nog een achtbaan is. Spannend hoor morgen, hoop voor jou wel goed nieuws! Als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik de huisarts we even bellen inderdaad☺

Hoi hoi, welke test heb je gedaan?

Tip: die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig, misschien die even proberen?

Ik had met die week voor nod positieve test (vorig jaar).

Liefs

Hoi! Ik ben nieuw hier, ik ben inmiddels 6 maanden gestopt met de pil en wij zijn nu sinds maart voor het 'echt' aan het proberen.Ik vind het erg spannen zeker omdat er meer meiden in mijn omgeving zwanger zijn. In mijn omgeving weten mensen wel dat wij graag zwanger willen worden

Moeilijk hoor....

In mijn geval weet ik helemaal niet wanneer ik zou moeten testen. Dit is natuurlijk pas mijn eerste maand zonder de pil dus het is een raadsel hoe lang de cyclus duurt. Als ik uitga van dezelfde termijn als met de pil, dan zou ik het weekend van 13 en 14 mei ongesteld worden. Ik denk dat ik dat voor nu maar even aanhou: kijken of het dat weekend doorkomt en anders later in die week gaan testen. Sinds gisteravond voel ik wat prikkelingen links onderin mijn buik, ietwat roze bloedverlies bij het plassen. Dat zou een eisprong kunnen zijn? Als ik uitga van een gemiddelde cyclus had ik een eisprong morgen pas verwacht. Totaaaal geen idee nu. Hoe hebben jullie dat bij de eerste cyclus zonder pil aangepakt?

Zijn de testen van Kruidvat betrouwbaar? We dachten zelf aan Clear Blue, maar als het weinig verschil maakt.... Komende twee weken misschien maar alvast in huis gaan halen.

<p style="text-align: left;">Ik voelde me eerste maand zonder pil ook heel anders en dacht dat het raak was, maar helaas.. nu afwachten tot dinsdag of ik ongesteld wordt of niet.. zoveel dingen gebeuren voelen in me buik maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden..</p>
<p style="text-align: left;">die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn betrouwbaar.. met clearblue had ik week na positieve test van kruidvat nog dat ie niet zwanger aangaf dus die van kruidvat zijn veel gevoeliger!</p>
<p style="text-align: left;">roze bloedverlies kan ook innestelen zijn..</p>
<p style="text-align: left;">ik ga denk maandag ook test halen Hihi</p>

In dat geval zou ik wel een heel korte cyclus hebben gehad.... Maar het zou natuurlijk kunnen. In één keer raak zou wel heel snel zijn, maar bij mijn ouders is dat met de zwangerschap van mij 24 jaar geleden ook het geval geweest (na de bloeding van het stoppen met de pil gelijk niet meer ongesteld geworden). Het zou kunnen....

Ik bestel van de week wel even wat testen online. Ik hou het weekend van 13 en 14 mei maar aan, op zijn vroegst.

Terug
Bovenaan