Gestopt met de pil maart 2017.

Wat super leuk om alle verhalen te lezen. Wij zitten nu in ronde 1. Eisprong is waarschijnlijk al geweest en nu nog een kleine week wachten of de menstruatie op gang komt of niet....
 
Hoi meiden.

lijkt me leuk een groepsapp, alleen kun je de berichten wel verwijderen? Want telefoon nummer komt ook oo internet te staan als je via google op onderwerpen Zoekt volgens mij?
 
Hey meiden,

Ik wilde me graag aansluiten bij deze groep :)

Wij hebben begin maart, na de normale onttrekkingsbloeding, besloten om met de pil te stoppen en te gaan voor de eerste

In de tussentijd ont-zet-tend last gehad met ontpilverschijnselen, wow wist niet dat dit kon.

en op 5 april ongesteld geworden, voelde mij met weer 12 jaar, bijna 7 dagen bloeding, erge buikpijn en hoofdpijn.

Mijn cyclus is waarschijnlijk 29 dagen, dat betekend dat ik vandaag (4-05) weer ongesteld moet worden. Hoop het natuurlijk niet, maar voel we wel weer raar in mijn lijf… ben benieuwd. heb zo ie zo al wel ruim een week gevoelige borsten, wat is (volgens mij) vroeger normaal niet had.

wat ik mij afvroeg: hoe veel zijn jullie bezig met het zwanger worden? vrijen jullie extra veel rond de ovulatie of is het gelukkig nog ‘gewoon gezellig’ tussen de lakens? ik merk dat ik het lastig vind om er niet mee bezig te zijn.
 
Terug
Bovenaan