Gestopt met de pil maart 2017.

Aaah wauw daar waren de eerste positieve testen al! Heel werk om alles weer even terug te lezen Haha.

voor ons deze week de vruchtbare dagen en we zijn toch stiekem al bezig geweest zonder bescherming dus wie weet mag ik straks ook echt met jullie mee praten. Voor nu super leuk en spannend om alle verhalen mee te lezen!
 
zo, weer even alles bijgelezen..  Gefeliciteerd aan de dames die een positieve test hebben! :)

Mijn nod was afgelopen woensdag en ik ben vanmiddag ongesteld geworden. En eerlijk gezegd ben ik blij! Het was voor mij een enorme opluchting om te weten dat 'alles werkt' of in ieder geval dat ik een eisprong heb. Ik maakte mij daar toch een beetje zorgen om, doordat ik symptomen van pcos heb. Maar mijn menstruatie is dus mooi op gang gekomen! :D Wel is het mij duidelijk geworden hoe onzeker ik ben over mijn eigen gezondheid, doordat ik overgewicht heb. We hebben dan ook besloten om voorlopig toch weer even veilig te doen en eerst wat af te vallen. Daar voel ik mij toch prettiger bij! Voor mij en de baby beter uiteindelijk. In de tussentijd heb ik dan hopelijk ook een mooie regelmatige cyclus. Ik blijf jullie hier af en toe volgen en heel erg veel succes dames!!
 
hoi lieve meiden,

ik zou morgen ongesteld moeten worden (wat ik niet hoop), ben toch beetje zenuwachtig.
maar toch kan ik het niet helemaal plaatsen dat hele lichte tweede streepje..

bedoel die komt er toch niet zomaar?
 
Melissa melchers, een streepje is een streepje toch? Het kan zijn dat je gewoon sneller hormonen aanmaakt dan andere waardoor je vroeg kan testen! Heb je al een 2e keer getest? Hoe langer je zwanger bent hoe meer hormonen je aanmaakt dus dan word het streepje duidelijker en zal je het ook echt zeker weten gaan geloven hihi
 
Hoi Marissa,

Dat had ik dus ook! Vanochtend weer twee testen gedaan. 1 early test en 1 gewone. Beide positief. Dus als ik jou was, ging ik gewoon weer testen :)

Ja, groepsapp lijkt me een leuk idee!!

Wat vindt de rest ervan?

 
Xlitjeex jaa dat is waar, maar geloven doe ik het niet haha

Roosje ik ga morgenochtend weer testen dan is echt mijn nod dag..

wie in de groepsapp wilt, laat hier je tel. achter dan maak ik een groep aan?!
zowel voor de zwangere onder ons als die bezig zijn om zwanger te raken

Liefs
 
Terug
Bovenaan