Gestopt met Nuvaring, ontringen

Omyyy!! 
heb dus gister hier gereageerd;) maar vamorgen (5.30) heb ik een test gedaan en ik ben zwanger! Kan het haast nog niet geloven hoor zo snel al! 
Hopelijk gaat het bij jullie ook snel! Igg veel positieve verhalen;)
 
Droommama, wat gaaf gefeliciteerd! Zal vast even onwerkelijk zijn zo snel, maar heerlijk! 
 
Heel fijn om de verschillende reacties te lezen, ik ga weer verder met wachten of er iets gaat gebeuren in mijn lichaam haha 
 
Ik heb een jaar of 6 de nuvaring gebruikt. Bij ons was het in ronde 2 al raak. Inmiddels een zoontje van ruim 9 weken :)
Ik heb geen last gehad van ontringen. Na de laatste onttrekkingsbloeding werd ik na 26 dagen ongesteld. En daarna dus zwanger! Ook geen andere symptomen die direct te koppelen waren aan het niet meer gebruiken van de ring. 
Hopelijk is het bij jullie ook snel raak! 
 
@kerstroos, gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie! Enig idee hoever je bent?
 
ik zit nu op dag 20 van mijn eerste cyclus en nog steeds niet echt verschil in hoe ik mij voel. Wel opeens pijnlijke stijve tepels soms uit t niets (echt noooit eerder last van gehad) en wat kleine steekje in onderbuik.... we wachten af!
 
Ik heb van het ontringen niets negatiefs gemerkt. Zoals hier eerder al gezegd voelde ik me alleen maar beter, beter humeur en hoger libido. Ik had direct een normale cyclus en was in de tweede maand zwanger! En had de ring echt wel een aantal jaar gebruikt. 
 
Terug
Bovenaan